{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.161 visninger | Oprettet:

Bilforhandler på gammelkøgelandevej {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.

Tænkte der er sikkert nogle fra kbh som er online og som kan svare mig på om det er lørdag eller søndag de holder lukket? man sku jo tro der var lukket om søndagen og åben om lørdagen men mener bare sidst jeg var der inde og kigge på biler der inde der stod noget med søndagsåben eller er jeg helt gal på den folkens?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilforhandler på gammelkøgelandevej
  • #1   13. feb 2010 Det er om søndagen de har åbent!

Hvis du mener dem i hvidovre

• #2   13. feb 2010 Alle bilforhandlere har åben om søndagen i mindst et par timer.

Det er sådan en helt alm. uskreven regel at bilforhandlere bare har åben om søndagen, jeg har da aldrig hørt om nogen der ikke har.

Men ja, lørdagen er generel lukke dag for dem.

Man kan sige at lige så almindeligt som det er at butikkerne har åben man-fre. er det at bilforhandlere har åben om søndagen fra 10-14 eller længere tid.

• #3   13. feb 2010 okay mange tak skal i ha...så må jeg heller tage bror mand med der ind forbi i morgen og kigge på biler til ham..da han bliver 18 her den 19 feb

• #4   13. feb 2010 da jeg kørte forbi idag, ved 3 tiden der så der lukket ud. så tror os det er søndag

• #5   13. feb 2010 Bare tænk dig godt om, inden du køber bil, lige i den del af landet.. Over halvdelen af de brugtvognsforhandlere, der ligger på Gammel Køge Landevej er ikke værdige til at sælge biler.

• #6   13. feb 2010 M Stodder , kl 3 , ja der burde de være lukket smiley haha

• #7   13. feb 2010 ta en tur på bil aktion det gir mere for pengene da der er mange nye biler der bliver solgt for langt under hva du vil finde dem til hos forhandlere fandt selv en 97 honda civic 4 dørs pæn med alt i el og 1 år til syn lød godt i motoen osv den blev solgt for 7000´+omregistreing da der var plader på den og det finder man hvert fald ik hos en forhandler til de priser

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #8   2. apr 2010 **BDOG**

Jeg er FULDSTÆNDIG enig med dig.
    Jeg er lige blevet taget i røven af en bilforhandler DER...
    Efter dette handler jeg ALDRIG med udenlandske bilsælgere mere...
    Fordomme bliver/blev blot BEKRÆFTET......!!!
    Der er svindlere og fuskere og løgnere....
    Selv om de er medlem af DAF... Så gør de/nogen som det passer dem...

Kommentér på:
Bilforhandler på gammelkøgelandevej

Annonce