{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Swift-Hater ??? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg henviser lige til: http://www.suzukiswift.dk/topic/?TopicID=6602... Og det er swift club denmark. Hvor der er en debat ang. en i mine venner (ketil).. Og det har lykkes swift club a få stemt ham ud a bilgalleri pga. a han ik bryder sig som switfer. jeg håber nogle a jer fra swift club læser dette, for i burte sku lige sætte jer ind i hva fan det er der er sket. de fleste a jer har stemt ham ud fordi ham har givet jer en lav stemme, det er famne en latterlig grund. jeg bryder mig sku heller om swifter jeg syndes det er en grim bil der køre skit, det min mening og den har jeg sku lov til a have lige som ketil har og lige som i har lov til a give min eller ketils eller en hver anden bil en lav stemme. jeg var med i lejeren med ´´swift fri sone´´ til dhb 09. det ska siges a vi ku ik lide swifter og swift club´en før dhb, fordi de tror de ejer alt hva der har med traf a gøre. men da de så gik over stregen til dhb 09 med a tro de bestemmer alt ting. ik nok med a vi havde en aftale med dansk metal om hvor vi sku holde. det syndes swift club så ikke så de kostede rundt med os i køen så skulle vi holde der også sku vi holde der og det sku belastende. men det var sku ik det værste. men da der så endelig var faldet ro over det og vi fandt ud a det, så begynder de der fra swift club. jeg ka ik lige huske hva han/de hedder og er sådan set os ligeglad, men de gik igennem køen og tog alle swifter ud a køen og ind på pladsen. og dette er et citat fra swift clubs forum..::: men vi havde fået af vide, at dem der var lukket ind om Onsdagen, skulle op til lugerne i den række følge de var lukket ind, og blev der ballede med nogle, skulle de om bag køen, uanset om det var Dansk metal, vores ejen klub/andre klubber. Den række følge de var kommet ind på, var den række følge de skulle de skulle have deres Armbånd på..:: og der for fatter jeg ik a de ka gøre sådan pis... men det er sådan set os lige meget nu jeg sku ligeglad det var en fed tur trods en røv start... men det der nærere mig er a i der køre swifter og som er fra swift club denmark går i så små sko og ka blive så kællinge sure over a få en lav stemme her inde a i rent faktisk stemmer ketil ud a bg... i gør det godt nok ik lige frem nemmere a ku lide jeres skide klub, også får i sku et ryg som en pis klub det ka ikke undgås... ja sorry men det såden landet ligger...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Swift-Hater ???
  • #1   19. feb 2010 Yeess yes okay helt iorden!!

• #2   19. feb 2010 Ja beklager jeg er ordblind. og fik lige trykket forkert så jeg skulle oprette det igen

• #3   19. feb 2010 punktummerne skal lige ud af linket

http://www.suzukiswift.dk/topic/?TopicID=6602

hehe...men man har sgu ik noget liv hvis man gider sidde og oprette emner på andre fora om hvem der skal stemmes ud, fordi man ikke kan klare at få en lav...

• #5   19. feb 2010 Brian -FLAF- O
    Lige presis det, det jeg mener.. og okay men så tak for det rigtige link

• #6   19. feb 2010 Han havde da også et forfædeligt sprogbrug, så det var ikke kun pga stemmerne!

Han skabte da også forfædelig meget tumult, hvorfor gide rage sig så meget uklar med de folk når han gør den slags......

• #7   19. feb 2010 så hvis Andersen skulle læse med her: Jo, der gik måske lige lidt for meget børnehave i den...hehe

• #8   19. feb 2010 sune> var det ham med det grønne næbdyr? hehe

• #9   19. feb 2010 Helt enig...
    og ja han brugte måske et lidt forkert ordvalg men det ka klart når de vil stemme ham ud

• #10   19. feb 2010 sorry men swiften er da generlet en KLAM bil altså forstår godt hans lav stemme har dog heller ikke selv noget imod at få en lav

• #11   19. feb 2010 Hold da op, så har man ikke meget at gå op i da..

Har han opført sig som de beskriver på linket, så er det da helt fair han er røget ud, men jeg tvivler nu på en HA smider ham ud med den begrundelse

Karsten

• #12   19. feb 2010 Det famne rart a høre vi ik er de eneste der syndes det...

• #13   19. feb 2010 De har simpelt hen et forum for udfordinger på bilgalleri.dk hehe så går man da op i det. griner

• #14   19. feb 2010 I starten syntes jeg da at det er noget lort at han er slettet på grund af noget så latterligt, men da jeg så læste at han ligefrem har skrevet at hans mission er at gave alle swift så lav en stemme som muligt inden året er omme, er det sq da hans egen skyld... fordi han ikke kan lide bilen i alt almindelighed, er hans egen sag, men at skide på noget, folk har lagt blod sved og tårrer i er da noget pis... Så hellere lade dem være istedet for at nedgøre dem?

Beklager sprogbruget...

• #15   19. feb 2010 1.8 Karantæne eller bortvisning
    Som udgangspunkt er karantæne (=frysning) og senere bortvisning/lukning af profil aldrig noget, der kommer på tale, så længe man overholder de af BilGalleri.dk beskrevne brugerbetingelser samt retter sig efter anvisninger givet af BilGalleri.dk’s administrator eller hjælpe-administratorer.

Karantæne eller lukning af profil vil typisk skyldes:

Overtrædelse af BilGalleri.dk’s brugerbetingelser.
    Overtrædelse af dansk lovgivning.
    Dårlig opførsel eller et dårligt sprogbrug overfor andre brugere.
    Udhængning eller tilsvining af personer eller firmaer.
    Racistiske og stødende ytringer samt nedgørende indlæg/kommentarer.
    Spam generelt, f.eks. i forum, kommentarer og i markedet.

LÆS HER ...
    Meget negativ afgivelse af stemmer ved bedømmelse af biler, herunder systematisk afgivelse af negative stemmer, der kan opfattes som et bevidst forsøg på at genere andre brugere.

Misbrug af siden samt forsøg på hacking.
    Oprettelse af falske brugerprofiler eller biler.
    Kommercielt salg (firmasalg) igennem Marked eller Forum.
    Reklame for hjemmesider i Marked eller Forum.
    Hvis betingelserne ikke overholdes vil den normale procedure være flg.:

• #16   19. feb 2010 Ronni G det tør godt nok siges det lige lavt nok a synke hvis i spøger mig...

• #18   19. feb 2010 "Meget negativ afgivelse af stemmer ved bedømmelse af biler, herunder systematisk afgivelse af negative stemmer, der kan opfattes som et bevidst forsøg på at genere andre brugere. "

ja det er jo nok den han er røget under...men igen...hvad så hvis jeg systematisk giver middel til biler jeg synes er kedelige? hehe...

• #19   19. feb 2010 Karsten> enig...hehe...

• #20   19. feb 2010 swift køre nu fint nok ingen problemer der.. og ham ketil var nu selv uden om det, i alle de indlæg jeg har set har han altid været skide negativ og kritiseret alt han kunne komme afsted med.

• #21   19. feb 2010 YES, så er der gået Ralf og Johnson i den, på Bilgalleri smiley

- Sådan.. Bilgalleri bliver til MC galleri, mht. dén ting dér smiley

• #22   19. feb 2010 lol ja så vil de da ikke høre min mening om swift

• #23   19. feb 2010 man må slet ik gøre noget systematisk...udover at afvise biler åbenbart..:-P

• #24   19. feb 2010 HAHAHA ProX - Lige præcis smiley Hvis jeg ikke giver igen, så er det ikke sjovt nej smiley

OMG OMG OMG..:p

• #25   19. feb 2010 har selv taget kort i en swift SHIT en møgkasse man FUCK jeg blev skuffet

• #26   19. feb 2010 godt man har stemmesystemet slået fra smiley

• #27   19. feb 2010 hader multipla...hvor mange må man give lav før man ryger ud? smiley

• #28   19. feb 2010 Det skal lige siges a jeg er enig med de fleste a jer...
    men har lige snakket med ketil og han ka faktisk slet ikke oprette en profil igen hans mail mobil nr osv er også blevet blokket så ik han ka komme ind... det sku da heller ik iorden hvis i spøger mig...

• #29   19. feb 2010 Jacob - Gruppe-Admin .
    er ikke enig man har sku lov til a sige sin mening lige som a jeg ska høre på hvorfor jeg køre patrol frem for min audi. det folks egen mening og den ska de da have lov til a have og sige og ka de ik lide den må de da gi den en lav det er da ik verdens undergang. det da ik noget jeg ville begynde a sidde og tude over og få stemt en ud her inde fra... ja men det bare min mening...

• #30   19. feb 2010 Prox
    Jeg kunne ikke være mere enig.... smiley

• #31   19. feb 2010 profil igen hans mail mobil nr osv er også blevet blokket så ik han ka komme ind... det sku da heller ik iorden hvis i spøger mig...

Jo det er da helt iorden.. Hvad er formålet ellers ved at slette folk, hvis de bare kan oprette sig igen med samme mail osv

Karsten

• #32   19. feb 2010 Thomas G = 4x4 =: Er din ven ikke lidt et tudefjæs, mener han har selv lagt sig ud med dem og brudt reglerne og han tabte og nu sidder du her som hans ven og skal forsøge at redde hans røv.

Har selv en Swift, er Admin. for Swift klubben her på Bg HAR DOG INTET SOM HELST MED DE UDSTEMMER AT GØRE! Har ikke hørt om sagen her før denne tråd, har selv en Swift og er medlem af Swift club dk og selvom jeg har brugt megen tid og penge på den, ja så er den ikke her på Bg længere, håber det er bevis nok for at jeg er pænt ligeglad med andre folks holdninger til Swiften osv. .

Faktum er at din ven spillede højt spil og tabte, længere er den vist ikke!
    Når det så er sagt, så er der også en grund til at jeg ikke bruger scd længere! Mere behøver jeg vidst ikke sige!

• #33   20. feb 2010 *Hamsteren* - Et pelsdyr med attitude! :nej han er ikke lidt et tudefjæs. og jeg prøver skam ik a redde hans røv, for det første var det swift club dk der pissede på os, det har bare gjort vores had til swifter stører, jeg giver dig ret i a det er ik noget jeg bære den a over og jeg gider ik ska bruge min tid på a ska sidde a give lave stemmer. men forstår ham godt. han er jo bare ærlig, og ik bange for a sige hva han mener.
    men grunden til a jeg har oprettet det her forum er ik for a prøve a redde hans røv. det bare fordi jeg/vi syndes simpelthen det er alt for latterligt. når der er så meget snak her inde om men ik må generalisere osv.. så syntes vi det er dybt latterligt og barnligt a i eller de sidder inde på swift clubs. forum og aftaler a de skal smide man ud, fordi de har fået en lav stemme, og når så de spøger ham hvorfor ka de ik tåle a høre a der altså er nogle der ik ka li swifter...

mere behøver jeg vist heller ik a sige....

• #34   20. feb 2010 Thomas G = 4x4 =: Faktum er at han jo med al tydelighed har brudt reglerne! Ergo er de i deres gode ret, hvor plat det så end måtte være!

Når man systematisk begynder at sidde og lede efter en specifik bilmodel og give disse lave stemmer, ja så anbringer man sin røv i klaskehøjde.

Du taler om at de, dem fra Swift klubben, generaliserer, men det samme gør i vel! Selvom ikke to af de Swifter er ens, nogle af dem er rimeligt modificerede, ja så giver i alle over en kam, samme lave stemme - Kan du/i ikke forstå det pisser brugerne af og når de så samtidig har reglerne på deres side - Ja så er den vist lige til!

Mere behøver jeg vidst ikke sige!

P.s. Jo, denne tråd er og bliver en tudefjæs tråd - Han spillede højt spil og tabte, færdig slut!

• #35   20. feb 2010 Han skulle ha stoppet mens legen var god.

fik han ikke også flere advarsler fra admin..

• #36   20. feb 2010 men når man sidder og læser at de tigger stemmer på andre forums, og samler udstemmer sammen, kan man ikke helt lade være med at synes at det swift forum måske er lidt af en børnehave...hehe

• #37   20. feb 2010 Brian -FLAF!- O: Lige præcis, er sådan set enig, som du måske også kan læse ud af mine tidligere indlæg. Men det ændrer stadig ikke på, at han selv valgte "kampen" hvis man kan sige det sådan, han brød reglerne og han havde lagt sig ud med nok mennesker, til at de kunne klage effektivt til admin.

Udover det, så er jeg ellers helt enig!

• #38   20. feb 2010 Hamsteren> det har du ret i...:-)

• #39   20. feb 2010 *Hamsteren* = Du ka sku sige hva du vil vi ka ik lide bilen uanset hvor mange penge og timer der er lagt i den så bliver den bare ikke køn det sku ik den eneste bil vi ik ka lide.. Og nej jeg ka virkelig ik forstå man bliver så bitter og sur over såden noget.. Og nej vi ka heller ik lide swift club men det er de nu selv ude om.. Når de sidder og laver en tude klub over en mand der tør sige hva han mener om deres biler og giver dem en lav stemme, også pga. a alt det lort til dhb 09.. det tog flere timer før vi fandt ud a hva der sku ske fordi swift club ik syndes det var iorden vi holdt ved dansk metal som vi havde en aftale med om..

Det ik primært fordi han er blevet stemt ud vi er negative. det fair nok han "dummede" sig vil nogle sige.. Men det den måde det er sket på, men rotter sig sammen for a få en mand ud... Bare ikke iorden...

Så behøver jeg vist ik a sige mere..!

Ps. jo hvis der er ngle der er tudefjæs så det da dem fra swift club...

• #40   20. feb 2010 Thomas G = 4x4 =: Du blvier ved med at snakke om at de rotter sig sammen - Det er jo din ven der vælger konsekvent at stemme på Swift`er, ergo rotter de sig ikke sammen, men de vælger at bruge reglerne. Din ven valgte at stemme på Swifts, ergo svarer de han "forfølger" med udstemmer igen.

Iøvrigt så virker det ekstremt pattebørnagtigt, at din ven ikke har mere liv end at sidde og opbygge et decideret had til en given bilmodel, kom nu frisk - Og jo, du formulerer det selv som had længere oppe, tjeck selv.
    Og når man så vælger at smide den ene stemme, efter den anden, ja så blvier folk trætte af den slags opførsel og svarer igen!

Men jeg lader den ligge her, faktum er at mange er enige med dig/jer i at vedr. deres stemmer på hinandens biler herinde i udfordringer, ja så er det lidt ved siden af, men sådan har det jo også været med Golf ejere herinde.
    Iøvrigt er det jo tåbeligt at lægge en klub med 1500 medlemmer for had, fordi de få der var deroppe(var selv oppe og hilse på, så ved hvor mange der var!) måske, måske ikke opførte sig forkert. Derved rammer i en masse, blot fordi de har en Swift og er medlem af den klub.
    Kan du ikke se noget forkert i det, elelr vil du bare fortsætte med at sidde og snøfte?
    Derudover høster i ikke megen sympati og nej, der sidder ingen fra Scd og tuder herinde, de snakker om det i et lukket og hjælper hinanden til at slippe af med en der bryder reglerne - I trak det korteste strå, lev med det eller lad være - Faktum er din ven er ude, game over!

Ses!

P.s. Og jo, dette er en fucking tudetråd - Magen til sriøst flæberi skal man lede længe efter - Men det er i vel gode til, når i kan lægge en død ting som en bilmodel for had! Vor herre til vejrs!
    Så et godt råd, nu har du gentaget dig selv igennem hele tråden, dine argumenter bliver om end endnu tyndere for hver gang du ytrer dem, du får tilsyneladende minus sympati og fremstår blot som en flæberøv - Så måske du skulle stoppe og bruge tiden på at finde en ny bilmodel du og din ven kan kaste jer over og lægge for had, må jeg evt. foreslå den nye lada kalina, den er både grim og direkte livsfarlig at køre i - Så der er virkeligt potentiale i den, så i ordentlig kan få indholdet tilbage i jeres liv! smiley

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #41   20. feb 2010 Hvor er det egentligt EKSTREMT barnlig opførsel. Hvis man "hader" en bestemt biltype så må man da virkelig mangle en hobby. Nå ja, jeg synes da heller ikke at en swift er køn på nogen måde, men herregud at bruge sin tid på at stemme lav på alle swifts er da for åndssvagt! Og hvad er formålet?

Det er tuderi af værste skuffe, når man denne "ketil" nu brokker sig over, at han er blevet smidt ud, til trods for, at han har brudt reglerne. At swiftclubbens stemmeforum så også er plat er en anden sag.

• #42   20. feb 2010 Hamster:
    Du er jo lidt latterlig a høre på. hvis der er nogle der tuder og er pattebarns agtig nu er det vist dig.. Du tager åbenbart dette her lidt for personligt tror jeg,
    Men ja vi HADER swifter det er en pisse grim bil der køre mega dårligt og ikke en gang hvis jeg fik en forærende ville jeg tage i mod den. (ja det sku da lige være til markrace).. Men igen igen det er min mening og den har jeg lov til at have lige som i har skrevet om ketils merser og syndes den er grim og dårlig..
    Det her er ikke sat op til a være en tudetråd, a du så har fået gjort den til det ka jeg jo ikke gøre for vel.
    jeg giver jer ret i, Som jeg hele tiden har gjort, det heller ik noget jeg ville gøre og bruge min tid på a sidde direkte og søge efter en bil for a give den en lav.. Ja det er lidt barnligt.. Men er nu heller ik sikker på det det ketil har gjort men ska jeg ik ku sige.
    Men a i så tænder helt a over det og begynder et tudeforum på scd over i føler jer uretfærdig behandlet over en enkel lille mand. Ja har jeg sku ondt a jer også det altså ik os der er pattebørn.
    Så bare lige for go ordens skyld ka jeg se a i os har snakket en del om ketils merser. og nej den er sku ikke køn i nu. men den køre godt i, i forhold til en swift i hvert fald. Men det er ikke fordi han ikke har råd til noget ordenligt, det bare fordi vi godt ka lide gamle biler vi selv ka gå og renovere, bare se min patrol i mit fotoalbum det tog mig 4mdr, a sætte den i stand. men til gængæld er det os noget jeg er stolt over, og er skide lige glad med hva alle andre syndes. Og ketils er også et projekt vi snart ska i gang med..
    Men hvis der er nogle der er flæberøv er da os dig. efter som a du i starten skriver a du intet har med det a gøre, så ka jeg slt ik se hvorfor du bliver ved.
    Og vi jager ikke bilmodeller vi ik ka lide, nu har der bare været så mange problemer med jer og jeres klub. Vi har ikke behov for a kritisere nogle med mindre de pisser godt og grundigt på os...
    men prøv lige a tage denne side som eksembel, der bliver brugt nogle ord som måske ikke er helt fine i kanten men det er altså hva der sker når man er uenig om noget.. og igen derfor er det heller ik iorden a smide ham ud på det grundlag. Så skulle vi da alle sammen ud ink. dig..

Men nu må jeg nok efter hånden indrømme a jeg er lidt træt a at diskontere med dig over det her.. hvis du får det godt med dig selv ved a sige a du har vundet det her er det skam helt iorden...
    Du/i får bare aldrig ret i a det swift er en go bil og en go klub ovs. efter vores mening vel og mærket. Det håber jeg du ka leve med....

• #43   20. feb 2010 Du behøver skam ikke give mig ret i noget. Du skriver "i" hele tiden, jeg har INTET med udstemningen at gøre eller noget andet med scd, udover at jeg tilfældigvis stadig står på deres medlemsliste! Jeg har ovenikøbet givet dig medhold i at jeg ikek er enig i hvordan de nogen gange bærer sig ud - Blot at denne tråd skyder ved siden af målet!

Men lad det være ved det, de har gjort hvad de fandt nødvendigt og din ven hvad han mente hans had skulle udmunde i osv. osv.

God Weekend!

Kommentér på:
Swift-Hater ???

Annonce