{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyske exportpriser på biler. Hvorfor??
  • #1   22. feb 2010 det er vel for at slippe for at give garanti på dem

• #2   22. feb 2010 De tager ikke din bil i bytte,
    Sliper for brok.
    Den skal bare væk
    Den bil er ikke de penge verd. den er nok bedst bud
    Og vi snakker ikke om at du få den 50% biligere.

• #4   22. feb 2010 Ja, det tænkte jeg også... Men der er vel ikke automatisk garanti på brugte tyske biler, eller er der? Det er jo da heller ikke garanti på de danske, medmindre sælgeren giver det til kende... Og mht reklamationsret, - der kan man jo stadigvæk bare køre tilbage over grænsen, hvis bilen er fucked op? Så hvorfor så store nedslag?

Det er bare fordi jeg skal ringe til Tyskland idag og prutte om prisen. ved bare ikke hvad jeg skal bruge som godt argument for at give mig en god export preise

• #5   22. feb 2010 Lars... Aha, afgift... Det giver mening... Men er der reg.afgift i Tyskland?

• #7   22. feb 2010 Der er INEGN registreringsafgift i Tyskland. Så det er ikke noget med det at gøre...:-/

• #9   22. feb 2010 Tænk på, at når der står EXPORT netto er bilen ofte uden moms. Hvis den er det, så skal du betale moms i DK !

Men det er rigtigt, som de tidligere indlæg nævner, så sælges bilen uden garanti og skal bare væk. Jeg holder mig altid væk fra de biler med teksten EXPORT, da jeg hellere vil købe en bil under de alm tyske bestemmelser. Ved køb af en BMW kan man få Europlus garanti, som også kan benyttes i DK smiley

• #10   22. feb 2010 Simon... Det har du ret i. Det ser ud til at momsen ryger... Kan bare ikke se hvordan SKAT skal kunne se at den er trukket

• #11   22. feb 2010 Skat kan jo se det på papirene fra bilen..

Desuden kan de også sælge bilen som dele, dvs. den kan ikke komme på plader i dk

• #12   22. feb 2010 export pris betyder bare at bilen er købt uden garanti, lige som forhandlerne herhjemme kan sælge til hinanden uden at skulle give garanti...

Man kan ikke trække momsen ud af bilerne uden du kommer med et cvr nummer også skal du have en firma, så det skal du slet ikke tænke på...

God bil jagt

• #13   22. feb 2010 Export preis er kun til firma kunder i udlandet og ikke til private. så man skal bruge et moms nr for at få den til den pris. desuden er den gerne 19% billiger fordi man spare momsen som er på 19% i tyskland på biler.

Men de er for det meste altid til og handle med.

• #14   23. feb 2010 Jeg er PÆNT sikker på der ikke er noget som hedder difference moms.

Hvis du skal købe en bil i tyskland skal du købe den med MOMS inklusiv.
    Deres er 19%, hvor dansk er 25%.

Du kommer ikke til at betale difference på 6%.

Kommentér på:
Tyske exportpriser på biler. Hvorfor??

Annonce