{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler omkring Kofangere ?
  • #1   1. okt 2005 Næ ??? Til hvad ?

• #2   1. okt 2005 Der er jo et krav om at bilen ikke må have skarpe kanter der kan være til fare for cyklister og fodgængere, og det vil der jo være hvis du ikke har dine kofangere på.

• #3   1. okt 2005 altså jeg kan sige det sådan at jeg har lige kørt uden forkofanger i 14 dage hvor min nummerplade lå i forruden, og der har politiet ikke stoppet mig en eneste gang. Men self kan de sige til dig at du skal tage den på, men de er vel til at snakke med!

Altså det kan også bare være det er mig som har været heldig

forresten hvad siger politiet så til nummerpladen i forruden når forkofanger er kommet på?

• #4   1. okt 2005 Hmm, jeg tænkte nemlig på de Gamle Kadett c modeller, der er mange der er uden kofangerer! Men de tager måske bare chancen og kører uden?

• #5   1. okt 2005 Dvs at hvis man kunne lave noget spændende på feks min Starlet og pille dem af så er det ulovligt ?

• #6   1. okt 2005 ikke hvis du sætter dem på igen inden du kører

• #7   1. okt 2005 Hmmm.... Nedtur... Havde ellers nogle gode planer...

• #8   1. okt 2005 Det er ulovligt..
    En her fra byen blev kaldt til syns fordi han kørte uden kofangere og med malede lygter..
    Det nedern.. Men så´n er reglerne nu engang..
    Og nej.. Her i byen ka man sq ik altid snakke sig fra det..

Jeg blev stoppet på vej hjem fra maler.. Og der sagde de at jeg sq ha nummerpladen foran.. Det var noed pis at vi unge troede vi bare kunne køre uden.. smiley Sagde så at jeg lige havde hentet bilen og sq hjem og montere gitter og diverse.. Det var så okay.. Men stadig.. De sagde dog intet til baglygterne.. Heh.. Trods det at de er sorte..

• #9   1. okt 2005 Bagkofangeren er nok lidt nemmere at snakke sig fra end forkofangeren.. Men stadig.. Det er ikke engang pænt at køre uden.. :S

• #10   1. okt 2005 Okay, men jeg tænkte bare at hvis man "lukker" det hul der kommer mellem lygter og underspoiler, med noget af det der net man kan købe og så montere Nr pladen igen, så kunne det jo være at det var lovligt! Men åbenbart ikke desværre....

• #11   1. okt 2005 man må gerne køre uden hvis alt er glattet ud så der ikk er nogen skarpe kanter..dvs huller fra monteringen skal vare tilsvejst og ligeså glat som en side eller hvilkensomhelst anden flade på bilen..

• #12   1. okt 2005 Ja se nu kommer vi måske ind på noget jeg ser nogen muligheder i ! Men med "glat" mon så at hvis man montere det omtalte net, at den går ? Jeg sgu ikke men der ville være nogen Skarpe kanter og ihvertfald ikke bagpå min Starlet !
    Men det er osse kun på tanke plan indtil videre, for jeg gider ikke lave noget om hvis det så bliver ulovligt !

Kommentér på:
Regler omkring Kofangere ?

Annonce