{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Verdens uheldigste mand... MIG {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg simpelhen brug for at komme af med noget af alt det lort her..

Her for godt 2 måneder siden fik jeg malet bilen (honda civic sedan) SAMME dag jeg får den fra maleren køre en spade op i røven på mig og smadre bag skørtet smiley Og skal lige siges skrider fra det hele så jeg står med lorten Nå men shit happens..

Så her for en lille ugen siden tænder min bror den i gear (fjernstart) lige op i en flaske container og ja revner frontskørtet, når ja men det får jeg da så også lige lavet ( på egen regning) og fik den tilbage igår...
Og så sker det værste der kunne ske der er en eller anden spasser der har lavet inbrud i den, og ik nok med det smadre han ik bare en rude og tager mit anlæg til små 11kg nej nej han vælger da også lige at lægge et knæ ved låsen og så bare rive til i toppen af døren så den er bøjet ud af med en små 40 grader og kan hverken låse op eller åbne..

Så nu står jeg IGEN med en ødelagt bil, hvad er det folk ik forstår ved ANDRES TING RØR MAN IK!!!!!!!!!!

Og ung og dum som man er har jeg kun selvrisiko på bilen så står igen på egen regning da politiet naturlig inte kan stille op smiley HADER MIT LIV,

Tak for i gad høre på mit brok..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens uheldigste mand... MIG
Kommentér på:
Verdens uheldigste mand... MIG

Annonce