{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gev. eller sænkningsæt...
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #1   26. feb 2010 Jeg ville vælge gevind, det er klart nemmere, og du kan selv bestemme højden, samt justere den op til feks syn..

• #2   26. feb 2010 ja.... men nu tænker jeg oss på syn....

• #3   26. feb 2010 gevind giver betydeligt bedre styr over bilen iforhold til et blød sænkningssæt.

• #4   26. feb 2010 bare du har en tuv godkendelse. og bilen er højere en 50 mm fra jorden til bunden på lygten så der ikk mere i det.

• #5   26. feb 2010 husk det skal være godkendt til syn du skal fremvise en seddel.
    så du skal ikke købe billig gevind undervogn.

• #6   26. feb 2010 Man skal ihvertfald holde sig fra de billige gevind. Jeg har en på min golf og det er en lorte undervogn.

• #7   26. feb 2010 giver stadig slet slet ikk den samme hårdhed. gevind er langt langt bedre. også hvis man beslutter sig for evt større fælge så det bare at skrue lortet op.

• #8   26. feb 2010 Tjaa, men så prøv at find en gevind der er til at betale. Det er jo helt vildt dyrt til sådan en

• #9   26. feb 2010 http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=48_276&products_id=105968

havde tænkt på denne..
    forstår godt hva du mener Prox

• #10   26. feb 2010 jeg kan simpel hen ikke finde nogen... smiley
    har ledt og ledt...
    og koni kan jeg heller ikke finde nogen af..

• #11   26. feb 2010 fp g
    hvad slags problemer er det du har haft med din undervogn ? og hvilke mærke er det

• #12   26. feb 2010 mener der standard på... kan mærke vejstriberne og så står den højt med snuden

• #13   26. feb 2010 Prox : kan godt følge dig lidt i det du skriver, men giver dig ikke helt ret,

et købe en billig gevindundervogn, kan man lige så godt, hvis man ikke vil have med hårdhedsjusterbar,
    man for en fastere undervogn og lidt bedre køre enskaber,
    at man så vælger at kaste den helt i kælderen og skide på alt komfort, er jo en anden sag(der dur en hårdhedsjusterbar undervogn heller ikke, hvis den allegevel står på gummi stoppene) så det kommer jo helt an på hvad den skal bruges til, + hvis du sænker den helt, så dur det heller ikke den er total blød jo.. så kan man ligeså godt vælge en billigere, og spare de penge, da man intet for ud af det alligevel..
    jeg har selv kun kørt med v-maxx undervognene(som er et af de mange navne den har) og har været helt tilfreds med holdbarheden den ældste jeg har monteret er snart 3.5år, og virker perfekt endnu, både i justering osv.. har monteret en del af dem, og aldrig oplevet problemer med dem..
    de fåes til ca 1200-1500,- på ebay med tüv og det hele..

• #14   26. feb 2010 det fandme svært at finde rundt i.....:-D
    er de tuv godkendte...

• #15   26. feb 2010 ja de har alt det godkendelse som kræves her hjemme smiley

Prox : siger ikke den for bedre køre enskaber bare fordi den kan justeres,
    men hvis man skruer den en 40-50mm ned, så flytter man jo tyngde punktet, + den er lidt fastere, og derved for bedre køreenskaber,(om det er en fast, eller gevind, er jo lige meget) gevind kan man bare justere så man syntes det ser godt ud, eller passer til en selv, og kan være lidt nemmere til syn, hvis man er under en fantastiske grænse smiley

• #16   26. feb 2010 Min er en TA technix Og den er stenhård. Alt for hård til almindelig kørsel. Måske hvis man er 18 år gammel og ikke ved bedre, men hvis man har prøvet en ordentlig undervogn er den ikke til at leve med. Usselt skrammel, jeg kunne lige så godt køre med jernstænger istedet for dæmpere.

• #17   26. feb 2010 min er hård som en sten fra fabrikken så det kunne jeg sikkert godt leve med
    men er det eneste at den er for hård

• #18   26. feb 2010 Hvis det er din honda du mener så er det ikke det samme. Min er stenhård. Ingen affjedring overhovedet. Et lille hak i vejen og det føles som om man banker over en kantsten.

• #19   26. feb 2010 kommer and på hvor mange penge du har. en billig gewindundervogn fortryder du for de er satme hårde og giver blod i urinen pga nyrehug. en god fast undervogn med fjedre og gasdæmpere er rigtig lækker men du kan jo ikke justere den. så gewind er da fedest mendu skal over 6 kilo før de er noget værd!

• #20   26. feb 2010 Jeg foretrækker til hver en tid en "fast" undervogn.
    Havde en komplet H&R Cup Kit på en Vento og den ændrede køreegenskaber fra blød, understyrende "morfar" bil, til fast, neutralt styrende baneracer. Jeg nåede at køre omkring 12x.xxx km med den, uden de mindste svaghedstegn eller skavanker.
    Den kostede så ozz kassen, dengang for 5-6 år siden, men den var bestemt alle pengene værd.

• #21   26. feb 2010 hva er det så jeg skal gå efter....
    hva kan anbefaldes....

og tak for hjælpen allesammen...

• #22   26. feb 2010 Tja, hva' skal du vælge.
    Det kommer jo an på om du vil ha' muligheden for at justere på din undervogn eller om du blot vælger en fast undervogn, som så måske ikke sænker bilen så meget pga visse lovkrav til minimums-højder på div lygter.

Kommentér på:
gev. eller sænkningsæt...

Annonce