{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.024 visninger | Oprettet:

IF forsikring, nogle som er kunde der? {{forumTopicSubject}}

Heysan folkens.

Er gået totalt på jagt efter en dansk forsikring med gode priser. Har været vant til de skønne svenske priser i snart 4 år, så tilbage til dk skal gerne være billigt det første stykke tid, endtil man vender sig til det. smiley

Har ringet rundt MANGE steder og fået priser på en Alfa Mito, de fleste priser lå på mellem 12 til 24 tusind, ja kæmpe forskel, men IF gav mig en pris på kun 8tusind, så man undre sig altid hvorfor og sådan, så lad mig høre om jeres erfaring om dette selskab!? Det er jo et stort firma, så burde ikke være noget underligt ved det.

Synes i godt om IF, er de svære at danse med eller er de lige efter bogen?

Siger tak på forhånd og super weekend til alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IF forsikring, nogle som er kunde der?
  • #1   26. feb 2010 har aldrig oplevet noget så problematisk som IF ALDRIG
    har tryg nu og der er aldrig gentager aldrig problemer er også dyre men meget nemmere

• #2   26. feb 2010 Har lige skiftet fra If til top danmark, var simpethen så træt af If, lavede en skade i april 2009, har først llige fået regningen for selvrisikoen fra If nu.... og skulle give næsten 10.000 for mazda 626, til trods for jeg både har husforsikring, ulykke, indbo osv.

• #3   26. feb 2010 jeg har if nu. ingen problemer der. min kærste kørte ind i en anden bil for en måned siden fordi der var pisse glat men der var ingen problemer med if overhovdet

• #4   26. feb 2010 hvorfor skal du betale så meget har du ingen ancenitet fra sverige du kan tage med dig

• #5   26. feb 2010 ETU Forsikring, jeg gir 11 for fuld kasko som 20 årig.

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #6   26. feb 2010 Inden du overvejer ETU så søg engang herinde

• #7   26. feb 2010 Dan R: Fatter det vist heller ikke, men er sikker på at det er fordi jeg ikke har haft nogle forsikringer her i dk i lidt over 4 år, og kommer så tilbage med en skade på mine papir fra sidste måned, så tror det har noget med det at gøre.

• #8   26. feb 2010 Pas på med billige forsikringer. Jeg var elitebillist indtil jeg havde indbrud hvor de også stjal nøglerne til min bil og derefter totaltskadede den. Jeg er nu tilbage på begynder niveau smiley

Husk endelig at bdetale ekstra for skadefri eller hvad det nu er det hedder!

Jeg havde IF

• #9   26. feb 2010 Jeg havde ikke problemer med if ,
    De betalte min forsinkrings penge som de skulle til mig da min bil blev totalskadet ,

• #10   26. feb 2010 Skal lige siget at jeg havde slet ikke noget bøvl med IF, jeg fortyder bare nu jeg valgte så billig en forsikring, men sådan er livet jo smiley

• #11   26. feb 2010 har etu,og har ikke nogen problem,prisen kommer dog an på din alder og hvilken bil du har

• #12   26. feb 2010 idl

• #13   26. feb 2010 hej jeg har selv boet i sverige og lige kommet tilbage til dk...jeg har prøvet if de var dyre jeg er kun 23 år men alka var billigst de vil have 8000 fuld kasko inkl glas skade på min audi a3

• #14   26. feb 2010 Vi brugte if, og der var ikke problemer med at få udbetalt penge eller noget, men de var rimelig langsomme til St reagere på al henvendelse og efter et par skader fik vi pludselig at vide, at de ikke ville forsikre os mere osv. Total mærkeligt, men nu er ci skiftet til top Danmark.. Der er ingen problemer, og det kører bare.. De er også billigere (:

• #17   26. feb 2010 har IF på alle forsikringer..hus have og helikopter osv hele familien...har dog ikk haft brug for den....men synes det er rart at man kan betale pr mdr....der har været lidt bøvl med at skifte til mdr betaling,men deres service har været fin og meget behagelig.....tør godt anbefale dem...for uanset hvem man vælger vil der være for og imod....men den med mdrbetaling gør bare ikk så ond økonomisk...men det kan muligvis fåes andre steder også

• #18   26. feb 2010 Per S
    Hvad giver du i forsikring for din helikopter og hvad model er det ?

Kommentér på:
IF forsikring, nogle som er kunde der?

Annonce