{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.256 visninger | Oprettet:

kaj christensen.. ALDRIG KØB BIL DER!! {{forumTopicSubject}}

Hej. Vil bare lige fraråde alle der skulle have den dumme idé som mig at købe bil der.. Da mig og damen skulle prøve vores swift, alt var fint og der var fartpilot og det var så dejligt at køre med på motorvejen. Tjekkede ik lige videre på prøveturen(måske lidt dumt) men alt så jo fint ud og man regner ik med han står og lyver en op i hovedet.. Men da jeg skulle sælge min bil igen, skulle min fars ven kigge på bilen og han kunne se hele bilen har vært total skadet, og da han sagde det ku jeg os godt se døren var malet om og har vært skæv.. og det stod ikke i papirne, og det skal være skrevet ned når den bliver solgt.. Og min ven købte en ny grand vitara hos ham, 2 måneder efter gik motoren. Kaj ville ikk lave det på garantien, fordi han mente han havde kørt uden olie. Og de endte i retten og Kaj vandt. Så nu har han en helt ny bil han ik har råd til at sæt ny motor i... sådan en spasser! vil bare råde jer andre til ikk at gøre det samme..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kaj christensen.. ALDRIG KØB BIL DER!!
Kommentér på:
kaj christensen.. ALDRIG KØB BIL DER!!

Annonce