{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Ændre regler på BG ? {{forumTopicSubject}}

Nu er vi mange som dagligt ryger i totterne på hinanden over div. oprettelser, men her vil jeg tillade mig at foreslå BG nogle ændringer til regelsæt:

1. Bilen skal være på danske plader (dvs. indregistreret)

2. Bilen må ikke sælges efter oprettelse de første 4 uger.

3. På mindst et foto skal man lægge seddel/skilt med brugernavn så det er tydeligt at se på billedet.

Disse simple ændringer ville hjælpe meget på div fuskeroprettelser med biler uden plader, på svenske plader og hvad ved jeg.....derudover slipper vi for bøvlet med beskyldninger om falske oprettelser da alle billeder skal være nye og med synligt brugernavn.

Hvad angår salget så ville det pynte at folk havde bilen stående i mere end 30 sekunder efter OK optagelse inden den røg til salg.

Herfra - blot forslag som ville gøre luften herinde meget bedre......og dæmpe en masse slagsmål.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændre regler på BG ?
  • #1   1. mar 2010 Jeg kan ikke forstå hvorfor folk overhovedet piver over ting der ikke er efter reglener. Hvis de ikke er efter reglerne kan man smide en udstemme også tager bilgalleri sig af det... Men man behøver ikke svine personen til der har oprettet noget forkert.

• #2   1. mar 2010 Haha ikke sælges de næste 4 uger efter oprettelse, da ingen der skal bestemme hvor længe man har en bil;)

• #3   1. mar 2010 Og hvis man har en banebil skal man vel have lov til at oprette den, ellers for den sags skyld er flyttet til nazi eller svensker land..

• #5   1. mar 2010 Lucas V:
    Nej, men viser du også billeder af ekskæresten EFTER hun er smidt ud og påstår at hun stadigvæk er din ?

Jeg fatter ikke at folk opretter en bil og 2-3 minutter efter den er kommet på - PUFF - så er den til salg.......

• #6   1. mar 2010 Dinmor:

Ja, det skal man kunne - i et album......der kan man slå sig løs ligeså tosset man vil !

• #7   1. mar 2010 Allan A
    Enig med dig hva angår punkt 1+2,men nr 3 er sku lidt tvivlsomt...!!!

• #8   1. mar 2010 Hvad har de svenske biler gjort dig ? Det syntes jeg er plat, da der er rigtig mange danskere der bor der ovre og betaler de svenske skatter, men har nået det punkt hvor de bare ikke vil betale den hjernedøde danske afgift på bilerne mere.. Kan fanme godt forstå dem !

• #10   1. mar 2010 Er enig i der bør laves om på regler herinde......Der er desværre alt for mange useriøse.
    Til punkt 2, ville jeg nok sige, Der må ikke oprettes en salgsanonce, de første -- uger.
    /K

• #11   1. mar 2010 Nu hedder det jo "bilgalleri.DK" Det er derfor til DANSKE biler.
    Det er vel logisk nok.
    Så må de der bor i Sverige jo finde en tilsvarende svensk hjemmeside.

• #12   1. mar 2010 Lucas V

Også lige det jeg tænkte... Det kan BG ski ikke lave en regl om.... smiley

• #13   1. mar 2010 OMG!

• #14   1. mar 2010 Kent: Haha xD Det er da noget af det dummeste jeg længe har hørt xD

• #15   1. mar 2010 den regle med indreg kan ikk laves da mange slører deres nummer plader..!

• #16   1. mar 2010 "1. Bilen skal være på danske plader (dvs. indregistreret)"

Der bor 10-20.000 danskere i Malmø alene.

Der bor vel omkring det samme i Flensborg og vel 5-10.000 i Helsinborg.

Det er 50.000 mennesker, der højst sandsynligt arbejder i DK og er i DK her dag....

Så skal et par andre nummerplader betyde, at de ikke må oprette deres bil?

"2. Bilen må ikke sælges efter oprettelse de første 4 uger."

Bilen bør slet ikke kunne optræde som en annonce på noget tidspunkt eller være til salg ved oprettelsen.

"3. På mindst et foto skal man lægge seddel/skilt med brugernavn så det er tydeligt at se på billedet."

Hold nu op. Ja, hvis det er en Ferrari og billederne samt tekst er tvivlsom, så ja, men sgu ikke til Fede-Pede fra Jyllands Golf 2.

• #18   1. mar 2010 Puha, det kommer da bestem an på hvor lækker hun er;) Haha

• #19   1. mar 2010 Haha tak for dagens humørbombe her på aftenen! smiley
    Og med de nummerplader!?

Hvad sker der for det?
    Hvad har de gjort dig?
    Det er da lige meget om de er danske, svenske, norske eller tyske, en bil er vel en bil!!!!

Bare min mening (;

• #20   1. mar 2010 Har I glemt at man også skulle gøre noget ved indstemningssystemet.
    Alle der stemmer burde stå på en liste.
    Afvisninger skulle begrundes.

Der afvises, selvom bilen overholder alle krav.
    Men hvis man ikke kan lide Skoda, så får den bare en afvist. Måske brugeren der ejer bilen er grim eller dum, ja så får den lige en afvis.

Det er useriøst, og burde laves om.

• #21   1. mar 2010 Hvad med at man bare mindst skal ha 3 utydelige billeder af den samme bil (køretøj på 3-8 hjul) så er man inde.. så slipper vi for mærkelige diskutioner smiley

• #22   1. mar 2010 Det med pladerne må skyldes, at OP selv ejer en sur rusten Golf 3 på guldbager-plader...

Jeg har et andet forslag: Ingen varevogne, eller evt. kun varevogne med bevis for, at de er momsfrie.

• #23   1. mar 2010 Name ist - du skrev PRÆCIS det jeg tænkte.. Især på 3. punkt.. Fuck en lame idé !

Det hele er faktisk dumt..

Om der så var oprettet kameler med tyrkiste plader herinde, og den var solgt for 5 uger før oprettelse.. Who cares? Bare den står under rubrikken "Kamel"

• #24   1. mar 2010 Enig i at noget skal laves om....

• #25   1. mar 2010 Måske man skulle foreslå ejerne af siden at lave to forskellige gallerier.
    Et hvor man bare opretter sig og et hvor der er optagelseskrav.
    Det er jo det, der opsummere hele diskutionen hver gang det er oppe:
    Nogle har en anarkistisk tilgang, hvor det hele skal være op til folk selv hvad de vil gøre ud af det.
    Andre vil gerne have en side, hvor der er krav til oprettelserne, for at højne standarten.
    Begge dele kan jo egentligt være ok, men det er svært at kombinere uden skænderier.

• #26   1. mar 2010 Svenske / tyske biler må ik være her inde fordi der mange folk der har ondt i røven af de blir taget i røven i DK.. ??? eller hvad? INCL DIG?

og btw.. vi FLESTE dansker som bor i sverige betaler ØRESUND SKAT = 50/50 til hvert land.. så det skal IK i et album.. selv om det er en bil fra "kamel land" eller where ever smiley

• #27   1. mar 2010 Hvordan er det ellers at bo der ovre Mike ? Kendte du nogle inden du flyttede eller ?

• #28   1. mar 2010 1. Bilen skal være på danske plader (dvs. indregistreret)
    "Det er et bilgalleri? Selv et vrag af en gammel golf der kun står med karrosen tilbage har lov til at være her. Folk viser vel det frem som de kan lide? :)"

2. Bilen må ikke sælges efter oprettelse de første 4 uger.
    "Hvis man pludselig kommer i pengenød, kommer på andre tanker eller finder drømmebilen? Desuden en regel der kan undgåes da der ikke bliver tjekket om bilerne bliver solgt..."

3. På mindst et foto skal man lægge seddel/skilt med brugernavn så det er tydeligt at se på billedet
    "Det kan da snildt laves om i photoshop, og hvem gider vide om Scooter Johnny Brian fra Arden overhovedet er ejeren på sin Thansen Daihatsu.

Give it a break og kom videre i livet. Det er netop klynkere her på BG der puster alle tingene op og kommer med et ravne-skrig hver gang reglerne ikke bliver overholdt. I kører vel garanteret også kun 80 på hovedvejen? smiley

• #29   2. mar 2010 Til alle:

1. Bilen skal være indregistreret i DK og på danske plader eftersom man som dansk statsborger, bosiddende i DK, IKKE må drøne rundt i en svensk indregistreret bil i DK - hvis man bor i England/tyskland/sverige/Indien/USA så opretter man bare ikke sin bil på BG da der KUN må oprettes danske biler.

Bilen SKAL have plader på, dvs den skal være indregistreret på oprettelsestidspunktet - her kan feks. en Admin forlange en kopi af reg attest + foto hvor pladen kan ses ved tvivlstilfælde om ægthed.

På denne måde slipper vi for markfræsere som er smadret til ukendelighed og andet "skrot" som jo ikke har en æstetisk værdi på BG. klart at man som ejer af en sådan markræser kan smide den i et album, sammen med billeder fra ræs osv - men bare ikke oprette den på linie med de indregistrerede biler.

2.Klart at man må sælge sin bil hvis man vil - det skal man bare ikke kunne gøre ved at benytte BG Marked som udstillingsvindue de første 4 uger efter oprettelsen. Alt for mange biler kommer ind kun med salg for øje efter min mening.

3. Tja, enhver kan da finde ud af at sætte et A4 ark hvor man har skrevet brugernavnet på sin bil - en simpel metode til at undgå utydelige billeder, falske biler, kopi billeder osv. Når brugernavnet fremgår af billederne (1 stk m navn er nok synes jeg) så undgår vi også de mange kampe om hvorvidt folk overhovedet har den pågældende bil mere osv.

Dumme bemærkninger om min person / bil ryger direkte til Admins - det er ikke det vi diskuterer men derimod om vi kan finde en rimelig løsning som gør det sjovere & nemmere for alle på BG med oprettelse af bil !

• #30   2. mar 2010 Allan A: Noget der ville gøre det sjove og nemmere at være på BG, var hvis alle lod BG om at bestemme reglerne som de i forvejen har gjort, og at folk så ville følge disse regler. De "regler" som du foreslår stammer kun ud fra din personlige mening, og på den front bliver vi aldrig nogensinde enige. Enhver der er på BG har betalt for at være her og har derfor også ret til at bruge BG til det enkle formål at vise sin bil frem for andre mennekser. Om det så er en alm. personbil, en 4x4 offroader, en drifter, rallycrosser, folkeracer eller gammel rusten markracer, så har den stadig ret til at være her smiley

Håber du ved hvor jeg vil hen.

• #31   2. mar 2010 Vendelbo Racing:

Tja, hvorfor er der så en afstemmning omkring oprettelse, krav om billeder når "alle har ret til at bruge BG til det enkle formål at vise sin bil frem" ?

JEG siger ikke at reglerne skal være som jeg siger - jeg kommer med forslag og vil gerne, på en fornuftig vis, diskutere den mening som jeg har omkring dette her.

Iøvrigt er der jo også en hel del som snyder ad helvede til med oprettelser, man stjæler billeder rundt omkring og forsøger sig at snyde sig ind på den måde - hvordan vil du hindre det hvis tingene skulle gå efter dit hovede ?

Jeg siger også at markræsere, skrotkasser, folkeracere osv også hører hjemme her på BG, men burde - som BG er opbygget nu med alle biler i en pærevælling - lægges ind i et album under den enkelte bruger fremfor at være en decideret oprettelse efter bilmærke.

Kommentér på:
Ændre regler på BG ?

Annonce