{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

donkraft væltet {{forumTopicSubject}}

ja sku skifte hjul med en lille donkraft bagage rummet den væltede og bilen stod på skiven,
mit spørgsmål er om forhjuls lejet kan gå stykker eller om skiven er skæv.
den siger ligesom om lejet er gået i stykker og når man så bremser bliver lyden lidt højere er det skiven eller leje.
mvh kasper h

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sengeramme skal samles færdig 500 kr.
  • Opsætte akustikpaneler 1.200 kr.
  • Pudsning af væg 2.000 kr.
  • Samsung 65'' Tv vægophængt 500 kr.
  • Hanging pendant lamp in living room 650 kr.
  • Lægge væg-til-væg gulvtæppe i 10kvm værelse 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  donkraft væltet
  • #1   2. mar 2010 Pænt svært og sige hva det sku være. ind på et værksted. uanset hvad kan du ikk køre med det..

• #2   2. mar 2010 Surt... Ja på værksted med den desværre smiley

• #3   2. mar 2010 hmm, ville tro det var lejet.. rusker den ikke når du bremser?

• #4   2. mar 2010 Hvis lyden er der konstant som en hyle tone, kunne det være lejet, men hvis du kun høre nogle lyde når skivens punkt der har ramt jorden passere dine klodser, så er det nok bare skiven.

Dit leje vil jo ikke gå i stykker af at den rammer jorden med skiven da effjedringen jo stadig virker men har skiven været vrædet hvilken der godt nok skal meget til for, så kan det være lejet, men det lyder usandsyneligt, det er nok bare din skive der er blevet skæv og dermed skraber på dine kalibre/klodser.

Men ja få den ind på et værksted.

• #5   2. mar 2010 Det er jo ikke anderledes kræfter på spil bare fordi det er skiven der rammer jorden end hvis der sad hjul på det.

Så hvis det KUN er skiven så kan jeg ikke se hvordan dit leje kan være beskadiget.
    Hvilket er jo netop spændt på skiven normalt og har dermed mere moment at vride i skiven med.

Så skal det være fordid den er landet på vangen eller noget andet end bare skiven.

• #6   2. mar 2010 Normalt holdes skiven på plads af hjulet og en fikserings skrue.

Når den er landet på skiven er det kun fikserings skruen som sørger for at skiven ikke falder af, så denne skrue kan være "vredet" så din skive nu sider fikseret skævt på anægsfladen.
    Så få lige tjekket den :o)

• #7   2. mar 2010 Da jeg tabte forhjulet på min, sagde den os en mærkelig lyd bagefter og der var det bare ankerpladen der lige sku rettes op igen:)

• #8   2. mar 2010 skal os lige sige at den skrue der holder skiven ikke er på .
    ikke mig der har taget den har lige fået bilen og første gang hjulet er af

• #10   2. mar 2010 nu siger du at den skrue som holder skiven ikke sidder på, så skal du dreje skiven så den passer med det hul hvor den skrue skulle sidde, hvis du bare finde hullerne til dine hjulbolte og skurer hjulet på igen så kan det give det resultat som du beskriver. har prøvet det da en af mine venner satte mit det ene fordæk på. for mine er også knækket

• #11   2. mar 2010 pokerface.
    mener jeg os at jeg gjorde men prøver sætte nye skiver på og skille kloder og det hele ad og ordne det og håbe på det "bare" var det.
    gider ikke skifte leje heh men bliver nok nød til det hvis ikke det er skiver øv bøv

• #12   2. mar 2010 altså et leje larmer jo bare smiley det er jo ikke lige som en kobling der stopper med at virke smiley men held og lykke smiley

• #13   2. mar 2010 jokke
    jo den rusker lidt når man bremser

• #14   2. mar 2010 det er din skive der er slået skæv... så nye skiver foran og du er ovre dit problem.. kan så være din ankerplade måske skal rettes lidt os, men det jo nemt klaret.

• #15   2. mar 2010 okay rigtig mange tak for svar alle sammen,
    har lige været inde og hente skiver og tårnleje der skulle skiftes alligevel.
    så har jeg noget at lave hehe...
    mvh kasper h

Kommentér på:
donkraft væltet

Annonce