{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo V50 1.8 Benzin erfaring
  • #2   4. mar 2010 ville bruge de ekstra penge og få mig en V70 istedet... eventuelt i 2.4 diesel... den vil du blive noget gladere for

• #3   4. mar 2010 Vi har overvejet meget at købe en diesel men det køre vi slet ikke nok til vi køre maks 15000 om året..

• #4   4. mar 2010 Nu skal man jo passe på med at spille konge herinde. Hehehe.. Men har arbejdet som Volvo mekaniker i nogle år nu og var med til introduktionen af V50´eren. Så hvad vil du vide. For det første er det jo ikke en svensk bil. Det er en focus med nye plader. Undervogn, styretøj, udstødning osv osv er ford. Bare hvis det betød noget. Ellers en fin vogn. Kører ganske fint og lækre interiører og detaljer. Og ok rummelig. til mads kommentar ville jeg sige. køb ikke en 2,4 diesel hvis vi snakker V70. Det er sipelthen en død motor sådan en 163 HK til sådan en stor maskine. Bortset fra det så er den jo lige 2-3 trin over V50 i alt. Den er jo også det dyrer. hvis du skal ahvde diesel i V70 så D5. En 1.8 i V50 er ok. ikke nogle vild maskine overhovedt men fin og brugbar og ok benzin økonomi. Sorry for stavefejl. gik lidt stærkt. Bare lidt løs viden. spørg hvis du har spørgsmål.

• #5   4. mar 2010 Okay men selvom det er ford er det vel godt nok når det sidder i en Volvo? Og så er den sku noget pænere end en ford.. Hvad med motor og transmision er det volvos eget eller det også lånt??? Grunde til at vi overvejer volvo'en er at jeg syntes at man får utrolig meget bil for pengene.. Er der nogle svagheder man skal være opmærksomme på??

• #6   4. mar 2010 Det er en fin bil og ja. LANGT pænere end ford. Det er jo stadig en volvo. Hehe. Motor og transmission er også ford. volvo har ikke fået lov og bestemme meget på platform 1 sidden ford kom og blandede sig.

Svagheder.. Hmm.. tja.. at alt ikke holder lige så længe som på en ægte volvo. altså man kan købe en volvo men den er ikke lige som holdbar som en ægte.

IKKE og sige det ikek stadig er en fin bil. Jeg ville stadig til enhver tid skifte min gamle ud med sådan en hvis jeg havde råd. Men jeg ville havde en 2.0 eller en D5. Alt andet ville jeg bare ærge mig over hver gang jeg satte mig ind i den.

Kommentér på:
Volvo V50 1.8 Benzin erfaring

Annonce