{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring af bil i US
  • #1   5. okt 2005 DU skal være over 23 år for at må leje en bil i USA. kæresten har boet i usa i 2 år. så vi ville der ovre igen her i sommers. men jeg må ikke leje en bil anden jeg er 23 år. og det er hos avis og flyselvskaberne. om så det er en lille pispot af en bil. eller om det er en cabriole.

• #2   5. okt 2005 Hej, jeg er ham der skal leje bilen.. Jeg har kontaktet mange forskellige biludlejings fimaer, og det med man skal være 21 er også korrekt til en vis grad. Jeg har fundet 5 firmaer i LA, alene, der gerne vil leje en bil ud til folk over 18. Så længe de har en forsikring der dækker bilen! dvs. en ansvars forsikring der dækker 25000$ for skader på bilen og andres ejendom. Udover det skal man bare have et internationalt kørekort og et af de større kreditkort.

Så tager de naturligtvis en mindre klat penge for at leje bilen ud til en så ung.

Så jeg mangler egenligt bare et forsikringsfirma enten i usa eller i danmark der kan gøre det overstående!

• #4   5. okt 2005 Kennet S: Det stemmer ikke, ihvertfald ikke i Miami.

Jeg har to bekendte der var afsted først i sommerferien, den ene er 21 og den anden 19, ham på 21 lejede en bil derovre.. Som de kørte i det meste af deres ferie.

Kommentér på:
forsikring af bil i US

Annonce