{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  andmeldelse af uforsvarlig kørsel?
  • #1   7. mar 2010 enten så prøver de vel at finde bilen, eller så siger de: det har vi desværre ikk mandskab til at tage os af lige nu. smiley

• #2   7. mar 2010 Højest sandsynligt ingenting, du kan jo intet bevise..
    Og er det bare en som tilfældigvis er kørt forbi en enkelt gang?

• #3   7. mar 2010 Det er forskelligt, efter hvor travlt de har.....

Har de travlt så gør de INTET ved det....

Har de derimod god tid, kontakter de vedkommende og siger han skal køre pænt fremover....

• #4   7. mar 2010 Det er ikke sådan at de tjekker ejeren af bilen, og så sender et brev til ham om at han er blevet andmeldt?

• #5   7. mar 2010 de spørger nok om du ikke selv kan snakke ham til fornuft...hehe

• #6   7. mar 2010 Du kunne jo evt. prøve smiley ville måske være lidt lettere smiley

• #7   7. mar 2010 Nej, men er det noget der er en der gør jævnligt, for ellers skulle du da tage og lade politiet om at klare den slags, og passe dig selv, 90% af dem på bilgalleri ligger da og kører halvråddent i det her vejr..

• #8   7. mar 2010 Du kan jo bare køre ordenligt Emil smiley

• #9   7. mar 2010 Nu vil jeg mene at der er stor forskel på at hlvrådent og uforsvarligt. Kommer der tilpas mange klager gør de noget, og det ved jeg med sikkerhed!

• #10   7. mar 2010 Hva sku de ku gøre ? kontakte ham?

der jo ik rigtig noget at gøre.. det kræver jo beviser..

• #12   7. mar 2010 Du ringer bare og siger du har mistanke om at føreren er spirituspåvirket, så skal du se de kommer..

• #13   7. mar 2010 du kunne jo evt. prøve at ringe og spørger smiley

• #14   7. mar 2010 sandheden er at Linda P ringer og snakker grimt til ham...:-D

• #15   7. mar 2010 emil s.- nej du skal ik regne med de vil ulejlige sig med at skrive til ham på det grundlag. du kan jo intet bevise, han skal tages i situationen før politiet kan gøre noget.

men ringer du og de tilfældigvis er i nærheden kan det da være de kommer og kigger...og måske evt tjækker om den er mældt stjålet.

har faktisk klaget fordi der holder en bil her på gaden u.nr.plader på...den har holdt der over ½ år og det gør den så stadig...

og tidligere også over der holdte en bil i grøften...lige ved siden af en ophugger (en helt ny bil) ...den holdte der også mere end ½ år..og blev smadret mere og mere dag for dag.

men alt politi skal jo også afspadsere en masse i år pga. klimatopmødet så er nok ingen der har tid til noget andet.

• #17   7. mar 2010 Bare ring.. Da jeg stod i kiosk og solgte guldøl til en alkoholiker som lå og kørte rundt og drak, en dag jeg snakkede med den lokale betjent nævnte jeg bare det. Han blev så stoppet kort efter og mistede sit kørekort. Men politiet i et lille lokalsamfund har også mere tid til sådan noget.

• #18   7. mar 2010 Johnson> det er løgn...du kører kun i biler der ligner en transformer...:-D

• #19   7. mar 2010 Du skal gøre det i øjeblikket det foregår.

Jeg havde en episode her forleden aften hvor jeg ringede til vagthavende på grund af et lastvognstog, der kørte som om føren var plakat stiv.

Han kørte 30-40 km/t på hovedvejen, og lige igennem rundkørsler så han var ved at påkøre andre billister som måtte holde tilbage for ikke at få knust bilen. Han kørte over adskillelige helle-anlæg, og var ved at påkøre skilte og andre ting.

De bad mig om at blive bag ved ham indtil en patruljevogn var tilkaldt og han var ført til standsning, hvilket de også gjorde.

Jeg ved ikke om chaufføren var påvirket af noget, men han var satme farlig for sine omgivelser.

• #20   7. mar 2010 har prøvet nogle gange efterhånden at ringe til politiet fordi jeg har kørt efter en som har slingret mellem vejbanerne og grøften, og har aldrig prøvet at politiet har gjort noget ved det.. Den ene gang fik jeg at vide at jeg sku følge efter og så ringe hvis han ændrede retning og ellers ville de køre mig i møde.. Efter 30 km, hvor han stadig ligger foran mig og jeg sku til at dreje fra, ringer jeg så igen til politiet og så griner de bare og siger at de har sgu ikke sendt nogen vogn og har heller ikke intentioner om det, for de holdte færdselsmøde! Der mistede jeg den sidste smule respekt jeg havde for færdselspolitiet...

• #21   7. mar 2010 Hehe... Kan godt lide at Leo P ikk kan tag joken:)
    Men ville ønske at man kunne få poli til at gøre noget ved det man ser...
    Er ikk selv nogen helgen, er der sku ingen der er:) Men blir sku lidt sur hver gang man ser nogen der kører mod kørsels retningen på ensrettede veje i esbjerg:S Hmmm

• #22   7. mar 2010 Politiet kan godt finde på at ringe til vedkommende som er anmeldt for noget i trafikken, og give en slags advarsel...
    Men om de ligefrem går videre med det er ikke sandsynligt.

//

• #23   8. mar 2010 Trist B, der havde jeg nok svinet dem til.. Hvilken station ringede du til?

• jan l
    jan l Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 41
    #24   8. mar 2010 Min kammerat endte i retten, og mistede sit kørekort på sådan en henvendelse.
    Var med i bilen, og der kom aldrig en politibil, kun en person der sagde han havde ringet og ville anmelde. Vi sagde stik af med dig, de har de jo alligevel ikke tid til at komme. De kom aldrig, men den unge mand måtte have gode kort på hånden for vi var målløse over hvor nemt det var for ham at blive dømt i retten efterfølgende.

• #25   8. mar 2010 politiet reagere somregl fint på anmeldser omkring uforsvarlig kørsel, har selv meldt en og det endte i rette, ( dog havde jeg flere videner der havde set episoden .)

• #26   9. mar 2010 jan l, seriøst?? det troede jeg virkelig ikke de måtte, troede de skulle have bevis/og ta folk i det selv. før de havde en sag...med mindre i ligefrem havde fået sygt mange klager. kan virkelig dårlig tro, at de troede på en enkelt mands forklaring om i havde kørt rådent?

• #27   9. mar 2010 De kan ikke gøre noget ved det... medmindre det er optaget og det vil uanset hvad altid være påstand mod påstand

Kommentér på:
andmeldelse af uforsvarlig kørsel?

Annonce