{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.327 visninger | Oprettet:

årlig vægtafgift på ny polo van {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg er en ung tømrerlærling, som er meget interreseret i at erhverve mig den nye polo van.
Som overskriften siger, vil jeg gerne høre om der skal betales missundelses-afgift på sådan en billig bil. Hvis, hvor meget er det så?
Altså den årlige vægtafgift og evt. et link hvor det kan bekræftes.

Hilsen Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  årlig vægtafgift på ny polo van
  • #1   8. mar 2010 5040

• #2   8. mar 2010 dvs. at 5040 kr ialt?
    Ikke 9000 i alt som en større varevogn fx. koster?

• #3   8. mar 2010 ca 5040 plus 750 årligt. Og husk en ting, hvis du bestiller den fra fabrik, så er der 5 måneders vente tid, er nemlig selv i gang med at købe en.

• #4   8. mar 2010 de 5040 kr er udover grønafgift.

så den løber nok op i 6500-7000kr om året

• #5   8. mar 2010 Og det er 740 kr for den med BMT 1,2 tdi. For en 1,6 tdi er det 1960 pr år.

• #7   8. mar 2010 Præcis som Michael M siger, normal grøn ejerafgift + 5040 kr/år hvis det er ren privat, ellers hvis det er delvis erhverv, så bliver det normal grøn ejerafgift + 2520 kr/år.

Men det kunne din forhandler nemt have fortalt smiley

Ellers køb en lidt ældre Altea, Altea XL, Touran eller lignende, de er billige at få vejet ned, og så kan du også slippe med ca. 4000 kr/år. med en større bil, incl. privatbenyttelsesafgift.