{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F1 i år...stemningstråd...
  • #1   10. mar 2010 Har da lidt på fornemmeren at schumi vil køre mere agrresivt end han plejer, pga hans come back og måske vil vise at han ikke er blevet rusten...

• #2   10. mar 2010 Når Ross Brawn er ved roret er det jo dømt kun til at gå en vej smiley

tror på spændene år med mere lige kamp efter som de ikke må tanke i år.. så det bliver mere driverskills end pit taktik der kommer til at afgøre det i år!!

• #3   10. mar 2010 Jeg tror at RBR lægger stærkest ud i år, men MercedesGP henter dem indenfor et par løb. Sauber har også virket ekstremt konstante i diverse test

• #4   10. mar 2010 Vi kan vel alle blive enige om at det bliver MØG spændende i år...

Og enig med Kenned...nu skal der sq køres bil;-)

• #5   10. mar 2010 Jeg tror det bliver dejligt spændende i år, efter lang tid hvor det mest bare har gået på taktisk formåen..

Men er der nogen af jer der ved hvor det kan ses, evt. online uden betaling? Fordi min antenneforening har lige besluttet at tv3 puls åbenbart ikke var en god kanal at have.. !!!

• #6   10. mar 2010 Som fan af de røde må jeg satse mine penge på Fernando Alonso.
    De har tilsyneladende en stærk pakke i år Ferrari, så håber de gør det MEGET bedre end sidste år.
    Testene har da været gode ihvertfald.
    Hvad Schumacher, ja han er jo den største af dem alle, så den lader jeg stå åben.
    Point systemet skulle jo gøre mere for man kører efter sejren, og ikke lurepasser på anden eller tredie pladsen.
    De nye teams, de kommer til at agere stopklods i stor stil i blandt anden kvalifikationen.

HansPassatTDIHald

• #7   10. mar 2010 Flemming B:

Der synes jeg du tager fejl. Han er uden tvivl et stort talent, men mage til dårligere overhaler er sjældent set. Det så vi flere gange sidste år, selvom hans bil var én af de hurtigste i feltet. Han overhaler nærmest kun i pitten, og det er kedeligt at se på. Der er Lewis Hamilton suveræn at følge. Men det bliver superfedt at se Kongen af F1 tilbage, og hans kamp mod de nuværende unge kamphaner. De næste par dage kan kun gå for langsomt

• #8   10. mar 2010 Glæder mig også meget til det starter igen..

Håber seriøst på at Vettel får mere styr på mekanikken i år. Manden er jo forrygende i regnnejr..

Men Scumi bliver også spændende at se på, helt sikkert han giver den gas. Bliver spændende med de nye teams, og især rokaden MB / Brawn..

Men som outsider - Nakajima

• #9   14. mar 2010 hvad skete der lige for shumi ?

• #10   14. mar 2010 Schumi...Nej nej. Det kører ikke for ham...Men VETTEL - han styrer da seriøst..

Baby Senna, det gik ikke særlig godt, men mon ikke han får styr på nerverne.

Kommentér på:
F1 i år...stemningstråd...

Annonce