{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

dårlig parkering!! {{forumTopicSubject}}

argh er ved at blive sindssyg over folk som synes de er så seje fordi nu hr de fået en lille ny smart bil der kan parkere på en 5 øre og presses ind på de mindste p-pladser.... når den nu er så lille og kan det, hvorfor...og jeg gentager HVORFOR f.... kan folk så ikke parkere så de ikke fylder 2 parkeringspladser????

har meget få pladser her på gaden, men er sku altid dem med mindst biler der fylder mest og gør at der i bund og grund er 2 pladser der ik kan bruges fordi de holder på+ 2 hver ...argh....er jeg den eneste der har det problem??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig parkering!!
  • #1   10. mar 2010 haha fordi dem der køber de små biler, er dem der godt selv ved at de slet ikke kan håndtere en stor bil..

• #2   10. mar 2010 Det er nok fordi det i de fleste tilfælde er ældre personer der ejer sådan en lille bil. Og de er jo ikke alle kendt for at have god håndtering af sådan et 4 hjulet køretøj.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #3   10. mar 2010 Nope du er ikke den eneste der har det på den måde, jeg har det samme problem når jeg er i brugsen der er endten en eller anden alkholiker som ikke gider at holde i en p bås fordi han lige skal hente en sixpack eller en håndværker som lige skal smide sin store mercedes varevogn ved siden af ens bil så man ikke kan komme ind i sin bil før han fjerner den.

• #4   10. mar 2010 så så nu skal i ikke generalisere..
    jeg har en mini bil og kan da sagtens køre store biler

• #5   10. mar 2010 davis hehe..undskyld, synes bare jeg ser det hver evig eneste dag hernede, og når der ik er flere p.pladser er det virkelig træls at skulle holde 300m. nede af vejen fordi 2 skalde pander i en ny ka og en fiat 500 mener de skal holde og fylde limosineplader smiley

men sjovt nok er det ikke gamle mennesker, snare unge som lige har fået bil/pap og mener ...jeg skal kun lige holde der ½ time jeg holder nok ik i vejen type

• #6   10. mar 2010 Jeg er snot hamrende træt af, at hver gang man parkerer ved sit lokale supermarked er man næsten ved at komme op og slås pga. En eller anden idiot vælger, at parkere helt op af ens bil, så man ikke kan komme ind af døren.

Kommentér på:
dårlig parkering!!

Annonce