1.751 visninger
|
Oprettet:
Bortkommen reg. attest {{forumTopicSubject}}
Hey!
Jeg tænkte nogle af jer nok havde stået i denne situation før.
Reg. attesten er blevet helt ødelagt, opløst i blod. Hvilket også umuliggøre aflevering af de resterende dele af attesten.
Men det er ikke mit navn der står på, jeg kender ikke manden. Har købt den af en god ven som har købt den af sin kammerat som er bil forhandler, som så har haft at gøre med ham som står på attesten.
Hvad har I evt. gjort med et vellykket resultat?
apr 2004
Følger: 35 Følgere: 35 Biler: 5 Emner: 33 Svar: 156
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
De kan jo stadig se, at det er en registreringsattest, går jeg ud fra..
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 2 Biler: 5 Emner: 111 Svar: 610
Hvad gør jeg, hvis jeg mister min registreringsattest?
Hvis registreringsattesten til dit køretøj er blevet væk, skal du have en ny (en genpart). Den får du i SKATs nummerpladeekspedition.
For at få en genpart af registreringsattesten skal den, der er registreret som ejer af køretøjet, udfylde en ansøgning om at få en genpart af attesten. Hent ansøgningsblanketten.
Hvis du kun har mistet enten del I eller del II af den nye registreringsattest, skal du aflevere den del, som du fortsat har, for at få en ny hel registreringsattest.
Hvis der er registreret flere ejere af køretøjet, skal alle ejerne skrive under på ansøgningen.
Den registrerede ejer kan anføre på ansøgningen, at genparten skal sendes til en anden.
En genpart af registreringsattesten koster 50 kr.
sep 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 105
Nu ved jeg ikke hvor juridisk korrekte i er, men er det ikke bare på med navne, adresser og så en underskrift.
Er kontrollen stor omkring det?
Bilen er jo sådan set ærlig nok, bare mig der har været en klovn at have attest i lommen.
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 2.106
sep 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 105
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.125
Så du må kontakte manden der stod på papirene, og tjekker det gør de når du aflevere ansøgningen som koster 50 kr.. skat har alle dataerne, så det er det de tjekker og du kan være helt sikker på at de tjekke de oplysninger du kommer med...
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
er det dokument falsk, og er meget strafbart.
ikk noget man bør roder sig ud i,
har en kammerat, der har lavet noget lingende, det kostede ham dyrt, og stå på hans straffeatest, og vil altid gøre det.
Bortkommen reg. attest