{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Bortkommen reg. attest {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg tænkte nogle af jer nok havde stået i denne situation før.

Reg. attesten er blevet helt ødelagt, opløst i blod. Hvilket også umuliggøre aflevering af de resterende dele af attesten.

Men det er ikke mit navn der står på, jeg kender ikke manden. Har købt den af en god ven som har købt den af sin kammerat som er bil forhandler, som så har haft at gøre med ham som står på attesten.

Hvad har I evt. gjort med et vellykket resultat?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortkommen reg. attest
  • #1   12. mar 2010 Dramatisk smiley blod hehe.. jamen gå ind på skat.dk der kan man dl. en ny og så når du omregistere bilen får du en ny. evt. ring eller skriv til skat!

• #2   12. mar 2010 Det er den registrerede ejer af bilen der får en ny, hvis man bare bestiller en ny, hvis den er bortkommen.. Men eftersom du har den originale, kan du gå på motorkontoret og bede om en ny og få den selv...
    De kan jo stadig se, at det er en registreringsattest, går jeg ud fra..

• #4   12. mar 2010 http://lmgtfy.com/?q=mistet+registreringsattest&l=1

Hvad gør jeg, hvis jeg mister min registreringsattest?
    Hvis registreringsattesten til dit køretøj er blevet væk, skal du have en ny (en genpart). Den får du i SKATs nummerpladeekspedition.

For at få en genpart af registreringsattesten skal den, der er registreret som ejer af køretøjet, udfylde en ansøgning om at få en genpart af attesten. Hent ansøgningsblanketten.

Hvis du kun har mistet enten del I eller del II af den nye registreringsattest, skal du aflevere den del, som du fortsat har, for at få en ny hel registreringsattest.

Hvis der er registreret flere ejere af køretøjet, skal alle ejerne skrive under på ansøgningen.

Den registrerede ejer kan anføre på ansøgningen, at genparten skal sendes til en anden.

En genpart af registreringsattesten koster 50 kr.

• #5   12. mar 2010 Det er ikke til at se det er en attest mere. Har ligget i en lomme og suget alt det pis blod.

Nu ved jeg ikke hvor juridisk korrekte i er, men er det ikke bare på med navne, adresser og så en underskrift.

Er kontrollen stor omkring det?

Bilen er jo sådan set ærlig nok, bare mig der har været en klovn at have attest i lommen.

• #6   12. mar 2010 altså du er 3. mand i rækken uden at omregge den tjaa det bliver nok ikke helt nemt... men snak med skat og fremvis den gamle attest

• #7   12. mar 2010 Jeg er helt med på hvad de skriver på skat. Det er om i har prøvet noget lignende, hvor i ikke kunne få den reg. ejers underskift.

• #8   12. mar 2010 Du skal have hans CPR nummer navn og adresse...og underskrift, og har du ikke alle ting, så får du intet...

Så du må kontakte manden der stod på papirene, og tjekker det gør de når du aflevere ansøgningen som koster 50 kr.. skat har alle dataerne, så det er det de tjekker og du kan være helt sikker på at de tjekke de oplysninger du kommer med...

• #9   16. mar 2010 hvis du selv begynder og laver fiks fakseri´er,
    er det dokument falsk, og er meget strafbart.

ikk noget man bør roder sig ud i,

har en kammerat, der har lavet noget lingende, det kostede ham dyrt, og stå på hans straffeatest, og vil altid gøre det.

Kommentér på:
Bortkommen reg. attest

Annonce