{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.722 visninger | Oprettet:

Betalt B/E Trailerkort {{forumTopicSubject}}

Godaften BG

Er der nogen af jer der ved om man kan få arbejdsfomidlingen/fagforeningen til at betale at man tager et B/E kort?

Det er et kort jeg kunne få gavn af på mit arbejde hvor jeg tit kører med trailer, og kunne være rart at have kortet så man kan have en størrer trailer på

jeg ved jeg kan få mit frma til at skrive under for at jeg har brug for det, men de betaler af princip ikke den slags

anyone?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betalt B/E Trailerkort
  • #1   12. mar 2010 koster ikke en s... har selv betalt mit og tog det på euc kostede mig 2400kr og tog 20 dage

• #2   12. mar 2010 Så længe du er i arbejde, betaler de det ikke.. Var du arbejdsløs og stod til at få et arbejde, hvis du havde kortet, ville de muligvis gøre det...

Men i det her tilfælde, vil de bede dig om at betale det selv..

• #3   12. mar 2010 hoooooov kikkede forkert tog c/e kort på euc

• #4   12. mar 2010 du kan desværre ikke komme på kattegori b/e gennem fagforeningen, i stedet ville jeg råde dig til at tage lastbil og derefter hænger så har du og til b/e og det koster ca. 7000,- for både lastbil og hænger på euc når du er i arbejde. b/e koster ca 4500,- hos en kørerskole.

• #5   12. mar 2010 okay, det var ærgeligt ;o)

så må jeg jo bare ud og investere i det kort ;o)

• #6   12. mar 2010 ellers tag lastbil og hænger.. så får du det

• #7   12. mar 2010 vil dit arbejde ikke betale det?? hvad arbejder du med.?? er det nødvendigt for dig at have det på dit arbejde?? jeg er selv entreprenør og mit arbejde havde valget imellem enten at give mig det. eller få en til at køre en graver ud til mig hvergang. det lyder sgu fedtet af dem må jeg nok sige, vi tog kontakt til en køreskole og sagde at vi skulle bruge ti trailerkort. så kommer prisen også derefter og jeg mener de kan trække det fra.

• #8   12. mar 2010 Jeg fik også mit B/E kort af det gamle arbejde fordi jeg skulle køre rundt med en 2 tons minigraver, og den køreskole jeg tog det hos i Køge tog vist omkring 4-5000 kr. for det..

Nu går jeg så arbejdsløs og skal starte på lastbilkort på mandag via fagforeningen og de 6 ugers selvvalgt kursus smiley

Desværre kan jeg bare ikke få hængerkort samtidig.. smiley

• #9   13. mar 2010 ja det er smart at tage til lastbil og så derefter hænger, for så har man også b/e med oveni. der var en del der havde b/e da jeg tog til lastbil og de skulle have hænger bagefter så har man lige spilt penge og tid på b/e.

Kommentér på:
Betalt B/E Trailerkort

Annonce