{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vurdering 106 gti 97er
  • #2   13. mar 2010 Du skriver du oug mekaniker. burde du så ikke selv kende pris laget... ???

Men en 35-40 stykker hvis den er mekanisk iorden..

• #3   13. mar 2010 er mekaniker sælger dem jo ikke og vi ligger slet ikke inde med den slags drengerøvs biler

men 35- 40 lyder da rimeligt det er jo en med aggergard top og knaster 160 hk

rocco hvad grundlag bygger du din vurdering på syntes 20000 er meget lidt der er jo hvad en alm 1,4er fåes til

• #4   13. mar 2010 Nej men er selv mekaniker og så har man vel alm. viden om sådanne ting på de biler man nu roder med? smiley Har selv haft en magen med samme top osv. Og det koster da os noget a få smidt i... 20 kan man jo ikke engang få en alm, gti til.. Men der ingen der gir en ordenlig vurdering herinde. Se på nettet hvad de står til.. Men hvis den er mekanisk iorden skal den ikke under 35.

• #5   13. mar 2010 Rocco N: Hvor mange kan du skaffe mig tilsvarende til 20???...

Jeg vil tro at ved hurtigt salg vil prisen på en middel stand være 30-35

• #7   13. mar 2010 Rocco eller hvis man ikke ved hvad man snakker om skal man luk røven...................

• #9   13. mar 2010 Kunde ? Rocco du kan jo finde en 106 gti med agergård tuning med 200 på tælleren til 20. Så skal jeg nok lukke røven. Fjols

• #12   13. mar 2010 yes 35k lyder meget fair, hvis den skal sælges og den hurtig skal væk

• #13   13. mar 2010 Rocco det jo ikke en forhandler bil det her... 'det ved enhver vel... Og man ved vel os hvilke købere den henveder sig til. Skriver du bare for at skrive noget i folks topics?

• #15   13. mar 2010 Jeg sviner absolut ikke alle til. Men folk der skriver om noget de ikke har forstand på gør sku en lidt træt i længden. Og dem er der mange herinde a.

• #17   13. mar 2010 Mikkel.- Ang motor kunne det os ha noget med motor tuningen a gøre ikke? På min egen agergård tunet motor købte jeg da selv en ved siden a og renoveret den fuldstændig op og smed den tunet motor i.

Undskyld hvis mit sprog brug virker stødende!!!!!

Og hvad du vil gi for en fransk bil er vel ikke særlig meget brugbart her vel??????? Nu er peugeot jo sjovt nok en a de mest sælgende biler så nogen må jo kunne li dem.

• #19   13. mar 2010 Argument dur ikke? Skal man gå ud fra folk lyver når de skiver motor har gået mindre? folk har vel bevis for det eller lign. Og det så det man må gå ud fra når vi VURDERE mandens bil... ikke alle mulige hvis og hvis.. Manden ved jo selv hvad han sælger og vi kan kun vurdere udfra de oplysninger!

Men hvorfor tilkendegive sin mening hvis man ikke ved man snakker om??? er der ikke rigeligt intetsigende indlæg herinde hvor man ikke behøver vide en dyt om noget som helst for at kunne svare??

Jeg har ejet mange forskellige biler. Vag turbo vogne som ingen sjæl har. Plastic japaner vogne som koster en halv arm a holde kørede og flere franske.. Og når man har haft sådan en 106er med 160-70 hk så der sku mange langt vildere vogne som ikke er ligeså sjove som sådan en go-cart.. Jeg går da selv og leder efter en billig gti som jeg selv kan bygge op...

• #20   13. mar 2010 hehe, men uanset hvad, så skal den jo ikke kun koste 20k, om man kan li fransk eller ej, det er da helt sikkert! men ok det er jo så bare MIN menig ;o)

• #21   13. mar 2010 hold da op, du har da ikke meget tiltro til andre mennesker så, men det er jo så din egen sag!

• #23   13. mar 2010 Mikkel læs hvad jeg skriver!!! Vi kan kun vurdere ud fra hvad manden skriver! hvis han lyver er det jo hans problem. Men ikke det vi kan vurdere ud fra. En agergård tuning med 160 hk kræver knaster, bearbejdet top, chip og udstødning mm. Og når disse ting bliver lavet giver man OFTEST os resten a motoren en omgang. Men a gå udfra a alle folk nok lyver er da en mærkelig indstilling til tingene. Måske du finder grunden i dig selv.....?

• #24   13. mar 2010 tyv tror hver mand stjæler ;o) Held og lykke med salget, til topic starter

• #25   13. mar 2010
    Rocco. Havde han spurgt hvad en forhandler ville give ville 20 nok være passende og måske endda mindre. Men nu henvender denne bil sig IKKE til forhandler salg. Han skal jo lave penge på den OG kunne give en garenti hvilket ikke særlig mange har lyst til på en ældre 106 gti med tunet motor.

Det en ung fyr med nogenlunde forand på biler den nok skal købes a smiley

• #27   13. mar 2010 nu er jeg jo kun ude efter en vudering og der er papire fra en forhandler på det motor halløj så der er sku ikke noget fusk der sådan en omgang motor halløj koster små 20 klik så den ryger slet ikke for 20 på nogen måde det bliver en standart bulet og ridset rådden gti solgt til så rocco du må jo være blevet snydt

og ja priserne er steget de sidste par år fordi det er blevet mere en drengerøvs bil som mange unge vel have

Kommentér på:
vurdering 106 gti 97er

Annonce