{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Køb af e36 323i {{forumTopicSubject}}

Står og skal til at købe en E36 323i i morgen.. har lige hurtigt haft et kik og en prøvetur i bilen... den kører fint, motoren lyder godt, ikke nogen mislyde fra undervognen. har haft den på lift og rust i undervognen ser ud til at være minimal..
motoren ser ikke ud til at spilde nogen former for væsker, der løber dog en lille smule gearolie ud af gearkassen ( ikke noget af betydning vil jeg sige) der er ikke mayonaise på oliedækslet, fik dog ikke kikket i vandet..
Der er rust i alle skærmkanter, lidt på bagsmækken og lidt på venstre a-stolpe. fik ikke set om det er helt gennemtæret men husker det ikke som det var.

min største bekymring er dog at der lå vand i bagagerummet, vandet var klart og der så ikke ud til at være noget rust af betydning. tror ikke at vandet har været der så længe (men ved man jo ikke).
Noget bestemt man skal kikke efter der?

Nogen der ellers har nogle gode råd og fif, jeg skal give 40000kr for den, den har gået 187000km årgang 97 siger han. ( bør der så ikke være nakkestøtter i bilen?)
vand i bagagerummet skulle blive lavet på et BMW-værksted før køb af bilen..

på forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af e36 323i
  • #1   14. mar 2010 den har fået lavet service indtil 170000km. displayet til km og serviceinterval virker ikke i den nederste del.

  • #2   14. mar 2010 Lyder som en rigtigt fin handel..
    det skal du klart slå til.

    Nej årgang har intet med at gøre om der er nakkestøtter eller ej.lk Det var ekstraudstyr at købe.
    Men ellers kan du selv købe nogle nakkestøtter og smide i hvis det er et problem for dig. smiley

    Men lyder som en rigtigt, rigtigt fin handel


  • #4   14. mar 2010 Hvordan er prisen, fik ham ned fra 45000kr til 40000kr. og angående vandet, okay, der var bare et "rum" i højre side i reservehjulsbrønden.. kunne ikke rigtig se om der var noget rust derinde.

  • #6   14. mar 2010 det så jeg sgu ikke lige.. løftede bare lige op i bagagerumsbunden og konstatere at der lå vand..

  • #8   14. mar 2010 Ja gør jeg også når jeg får den ind igen.. men det skulle blive lavet hos BMW.. men ved sgu ikke om de bare lukker vandet ud.. hehe

  • #10   14. mar 2010 Når der er rust i skærmkanterne, og der er rust i reservehjulsbrønden vil jeg næsten garantere dig at den er rusten ved batteriet. Det er en svaghed på dem.

  • #11   14. mar 2010 Jeg glæder mig også til at få den.. håber bare jeg at jeg kommer af med min anden bil hurtigst muligt.. ville ellers gerne have haft en E46, men skal til at flytte i større lejlighed, så må heller spare lidt..

  • #12   14. mar 2010 * Multikunstneren * Okay, brønden så nu ikke slem ud.. et par små rust pletter mere så der ikke ud til at være.. men fik som sagt ikke kikket under batteriet... så må jeg lige høre om pladesmeden ikke lige kan give en hånd med hvis det er meget slemt.

  • #13   14. mar 2010 Tag den lille "opbevaringskasse" op i højre side af bagagerummet, så kommer du til batteriet. Og kig så grundigt dernede.. Tjek lige paneler og løftepunkter grundigt.

  • #14   14. mar 2010 * Multikunstneren * Tager en kikker på det, lagde ikke mærke til om der var rust i panelerne..

Kommentér på:
Køb af e36 323i

Annonce