{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ?? RKI ??
  • #1   15. mar 2010 Ja din bank!

Ellers findes der jo massere af hurtig lån, prøv at google "sms+lån" så kommer de frem. Men jeg vil forslå dig at gå ned i banken

• #2   15. mar 2010 Bare meld dig ud af RKI så er problemet løst. Og ja det man kan komme ud uden af betale sin gæld. Prøv og søg på det i google, jeg gider ikke forkare det nu.

• #3   15. mar 2010 for 5 år siden kom jeg ud af et 5 langt misbrug af stoffer og hade lavet en gælde på over 500.000 som jeg kæmper med at betal af nu men der lang vej i nu da jeg er ledistillet og får kontant hjælp pga bevirkning ved mit misbrug

men står og skal brug en bil hurtig da jeg har fåe mulig hed får at få job

• #4   15. mar 2010 ved ikke om det kan lade sig gøre.. kommunen kunne spare en masse penge vis du fik et job da du får kontant hjælp,, så hør dem om du de vil hjælpe.. det kan ikke lade sig gøre at komme ud af rki når du har gæld og når det er så mange penge du skylder så går der sku mange år før du kan gå ud og låne til bil og andet sjovt.. der er jo de hurtig lån og der kan man godt låne med en lille hvid løgn men det får du bare mere gæld ud af for de er ikke til at betale tilbage da renten er på 20+.. held med det

• #5   15. mar 2010 mogens hjord silkeborg mener han sælger til rki reg
    mvh
    michael

• #7   15. mar 2010 BRIAN
    Jo, man kan godt komme ud af RKI uden at betale sin gæld. Man skal bare indgå afviklingsaftaler - det er nok.

• #8   15. mar 2010 hehe takker for de mang gode muligehed smiley

• #9   15. mar 2010 Man kan ikke få gældssanering på baggund af narkogæld smiley

• #10   15. mar 2010 Det man skal gøre er at lave en indsigelse til firmaet bag RKI, og til dem man skylder penge. Altså man skal skrive til dem at man nægter at skylde dem penge. Så skal sagen for retten. Men mens man venter på at komme i retten må man ikke stå registeret i RKI og de skal derfor slette dig. Når de så har slettet dig skal du vedkende dig gælden igen. Derefter kan de ikke registrere dig som dårlig betaler igen, fordi der står i loven at man kun må registreres en gang for samme gæld. Og det har man jo været men er blevet slettet igen.
    Sådan kommer man ud af RKI uden at betale sin gæld:)

• #11   15. mar 2010 fp G
    Du må leve i en drømmeverden, hvis du tror fuldt og fast på, at ovenstående kan lade sig gøre smiley

• #12   15. mar 2010 "Er du i RKI, ska' du slet ik' eje bil'"

• #13   15. mar 2010 din registrering må kun stå 5 år i RKI efter den er blevet noteret.

http://www.experian.dk/redirect/RKI/Hjaelp%20og%20vejledning%20til%20dig%20som%20forbruger/FAQ%20ForbrugerService/FAQ%20Hvordan%20bliver%20jeg%20slettet.aspx

Hvordan bliver jeg slettet? SvarVed betaling bliver du slettet straks
    Når du har betalt det fulde skyldige beløb til den, du skylder penge, får Experian en afmelding fra kreditor, og registreringen bliver straks slettet.
    Der gælder dog andre regler for sletning af registreringer, der er foretaget på grundlag af oplysninger fra Statstidende.

Registreringer står i max. 5 år
    Hvis du ikke kan betale, må du vente 5 år, hvorefter registreringen bliver slettet. Du skal dog være opmærksom på, at gælden stadig består, selvom registreringen i RKI registret bliver forældet og slettet efter 5 år.

Registreringer på samme gældsforhold kan ikke gentages
    Man kan kun blive registreret igen, hvis der er tale om en anden misligholdt fordring. Man kan altså ikke gentage den samme registrering efter de 5 år.

• #14   15. mar 2010 BAY jeg ved jeg har ret. Det kan sagtens lade sig gøre. Man må ikke stå registeret som dårlig betaler hvis skyldsspørgsmålet ikke er afgjort. Derfor kan man blive slettet indtil der er faldet dom i sagen. Så du udtaler dig om noget du intet kender til.

• #15   15. mar 2010 "Registreringer på samme gældsforhold kan ikke gentages
    Man kan kun blive registreret igen, hvis der er tale om en anden misligholdt fordring"

• #16   15. mar 2010 fp G
    Du må tro – så meget du vil – at jeg ikke ved, hvad jeg snakker om. Sagen er imidlertid den, at jeg har arbejdet i en inkassoafdeling i en bank, hvorfor jeg <i>netop</i> ved en hel masse om, hvordan tingene hænger sammen. Jeg har således gentagne gange selv registreret folk i RKI – og da også slettet nogen af dem igen.

Man kan rigtigt nok ikke stå i RKI to perioder for samme fordring. Til gengæld kan man heller ikke bare blive slettet, fordi man skriver en indsigelse, da man bliver indberettet med dokumentation til RKI.

• Ivan P
    Ivan P Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #17   6. jul 2010 dezmo, mangel p åempati er meget mere ynkeligt

Kommentér på:
?? RKI ??

Annonce