{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

206, 306 spacer. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Har fundet disse spacere: http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=906290

Kan se de har siddet på 406 og 206. Målene er det helt rigtige. 4x108, 65,1 i centernav og bruger endda også samme bolte nemlig B12x1,25. Jeg har nemlig en peugeot 306 gti.

Spørgsmålet er så om der er en der ved om der er noget der gør de alligevel ikke skulle passe overpå, eller om i ved at de passer på :)?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  206, 306 spacer.
  • #1   16. mar 2010 Passer lige over på hvis de passer på en 406, for 306 og 406 har præcis samme mål... Dog skal du jo nok have lidt længere bolte når du sætter spacere på, skulle jeg ihvertfald på min 306...

• #2   16. mar 2010 Mads J: Har tænkt på bolte smiley Men mange tak for svaret. Endelig et man kunne bruge til noget

• #3   16. mar 2010 så lidt... Så hvis eller de passer 100% på 406 gør de det også på 306...? hva fælge med hvad ET skal du ha siden du skal ha spacer..?

• #4   16. mar 2010 Mit std ET er 18.Men har nogle med ET40, så det kommer til at passe rimlig tæt på med dem

• #5   16. mar 2010 jeg ville ikke anbefale almindelige spacer. for lange bolte er simpelthen ikke altid for godt.., jeg vil hellere anbefale adapter.. spacer på, så 4 bolte på... så fælge på, så 4 bolte igen. så er der garant for det holder. lange bolte kan faktisk nogle gange knække...

• #6   16. mar 2010 Det er jo derfor den er med centrering den spacer. En mekaniker fortalte mig, at det er centreringen der holder hele vægten, og boltene skal bare holde fælgen ind imod centreringen og på plads. Også derfor man ikke må købe uden centrering for så holdes hele bilens vægt i kun boltene

• #7   16. mar 2010 Helt sikker Martin A... nu kørte jeg selv med 20 mm spacere, og det ville jeg ikk sige ku være noget problem, dog ville det bedste jo være slet ikke at ha spacere...

Søren V... Ja, bare vær opmærksom hvis det fx er 7x17 eller større fælge, for der er ikke meget plads i skærmene bagi en 306... fik selv skrabet mine fælge på yderkanten af skærmkassen da mit ET lige blev 3 mm for højt..

• #8   16. mar 2010 ja okay. Men når jeg regner ud, så kommer de til at sidde 3mm længere inde ind de gamle, som lige sad 1-2 mm for langt ude, så har regnet på det og det skulle passe perfekt smiley dem jeg har nu er 7x17 og det samme er de nye smiley

Kommentér på:
206, 306 spacer.

Annonce