{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Bil forsvundet fra {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Ville bare advare + høre om råd mht bil der er forsvundet fra værksted.

Min far har i sin tid haft smidt sin bil på værksted ved noget der hedder Diesel Biler i Herlev, desværre gik han bort og jeg arvede jo så bilen. Men efterfølgende har jeg kæmpet med at få fat i bilen med ham der havde værkstedet, men han sagde så den var rykket og jeg skulle betale for at den kunne være til opmagasinering (dunno hvordan det staves) bedte ham så om at sende en regning til min adresse som han fik, hørte ikke noget fra ham længe og kunne heller ikke få fat på ham, enten ringede den ud eller også blev der lagt på. endte med til sidst at han ringer og siger nu var den sat på gaden på noget der hedder sengeløsevej hvor han lagde på med det samme, vi var flere der kørte rundt og ledte efter den men fandt intet. Så mit råd er find et andet auto-værksted end hans, da mit anlæg samtidig blev stjålet på hans værksted og han ikke ville erstatte.

Mit spørgsmål er så, hvordan forholder jeg mig til det kan man gøre noget?
- Mit problem er at min far dengang pillede nummerpladerne af smiley

På forhånd tak.

Christian T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil forsvundet fra
  • #1   19. mar 2010 ringer til politiet er sgu nok den bedste løsning og forklare dem hvordan sagen ligger og laver en anmeldelse på tyveri, så skal de nok tage ud og snakke med ham.

  • #2   19. mar 2010 du melder da bilen stjålet. og giver politiet navnet på værkstedet. du har vel papirene.

  • #3   19. mar 2010 Hvilken bil er der tale om??

  • #4   19. mar 2010 Som de andre skriver.. Asap!


  • #5   19. mar 2010 Har lige været på Næstved Politi Station de henviser en til den nærmeste Politi Station ved værkstedet.

    Jeg har alle papire på selve bilen, reg att, service bog osv osv selv manualen smiley det må vel være nok?


  • #6   19. mar 2010 Allan J: der er tale om en Rød Peugeot 306 XS 1.6 fra 95 med 2-3" udstødning.

  • #7   19. mar 2010 Mark ? - Nej synes jeg heller ikke, desværre mener Næstved Politi ikke at jeg skal forvente at se den igen og at de ikke kan gøre ret meget. men at jeg skulle ringe til den "lokale" station ved herlev. smiley ikke noget at sige til at der bliver stjålet så mange biler i danmark hvis det er deres holdning. lidt tyndt synes jeg.

  • #8   19. mar 2010 Seriøs.... Politiet er jo ikke en skid bevendt mere...

  • #9   19. mar 2010 Allan J
    Det er de ikke altid. men en anmeldelse til politiet skal med i forbindelse mht forsikringen


  • #10   19. mar 2010 Cookie monster - Hmm så har jeg vel et problem eftersom der ikke er forsikring eller plader på bilen? :S

    Allan J - Nej de skulle jo nødig forlade kaffe klubben før fyraften. -.- systemet er jo skod, der forsvinder så mange biler i DK men der bliver intet gjort ved det. har snakket med flere der har oplevet det samme de har aldrig hørt fra politiet eller set bilen igen. smiley så jeg forventer intet må jeg nok indrømme.


  • #11   19. mar 2010 ingen forsikring = ingen penge hvis den er forsvundet

  • #12   19. mar 2010 hvis du har arvet bilen..
    skal du henvende dig til skifte retten..
    og sige at dieselbiler ikke vil udlevere bilen..
    for de har udlæg i den. pga opmagasinering..
    men du kan ikke få bilen eller en opkrævning..

    skifteretten er den helt rigtige til at håndtere denne sag..
    lad være med at sige at de påstår den er stjålet..
    for selvfølgelig stiller et værksted ikke en bil ud som de har udlæg i..


  • #13   19. mar 2010 Hvis du har registrerings attesten er bilen din. Så du kan bare melde den stjålet jo smiley

    Du må jo have den et sted da der jo har været plader på.


  • #14   19. mar 2010 Cookie master - nix det ved jeg skam.

    Skovbamsen - Det er skam overstået bilen er min, de skal ikke bruge bilen men reg testen og den har jeg fået udleveret. så bilen er min. har skam snakket med ham fra Diesel Biler osv, hvis du læser teksten har jeg prøvet at få en regning jeg kunne betale for at have den stående til jeg selv kunne hente den. Det kunne manden bare ikke finde ud af at give mig.

    _BOSSI_ - Jeg har reg att så bilen er min. Ja vil jeg også gøre men bliver først mandag.
    Bilen har der været plader på da min far havde den og kørte i den indtil den røg på det værksted.


  • #15   19. mar 2010 politiet kan ikke hjælpe..

    du kan køre et privat søgsmål..

    eller du kan bruge skifte retten..
    da de skulle ha indfriet gæld ved arv..
    som udlæg jo er..
    så som jeg ser det er de de eneste der har magt og vilje til at hjælpe..
    selv om boet er gjort op..

    alternativet er selvtægt og vold..


  • #16   7. apr 2010 hvad hedder værkstedet?

Kommentér på:
Bil forsvundet fra

Annonce