{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

solfilm til sportsvan 2.2 diesel. {{forumTopicSubject}}

hej med jer,har en sportsvan 2.2 turbo diesel fra 97!.. ville godt have monteret solfilm i alle ruder + frontrude,pga tilladelse af færdselstyrelsel!.. hvor er billigst og godt,gider ik man kan se bobler og det er lavet ad helveds til,det skal være kram det personen laver... hva koster det ca?..... skal være i nordsjælland området.. takker,god søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solfilm til sportsvan 2.2 diesel.
  • #1   9. okt 2005 Hvordan har du fået tilladelse til at tone alle ruderne

• #3   9. okt 2005 var ude for et meget slemt bil uheld,fået kronisk piskesmæld ;O( men tro mig,det ik bare noget man får hvis nogle prøver,man skal igennem læge undersøgelser og meget mere inden man for lov... troed selvjeg ik fik lov,men det gjorde jeg så!... bliver stoppet tit,og panserne glor noget når man hiver tilladelsen frem ;O)

• #4   9. okt 2005 Fedt, eller det ved jeg nu ikke hvor fedt det så er, men piskesmæld hvad har det med tonede forruder at gøre

• #5   9. okt 2005 som steffen skriver,jeg er meget alergisk overfor sollys desværre,så undersøgte hv aman kunne gøre.... fedt og fedt ved jeg nu ik,men er da meget godt.

• #6   9. okt 2005 Jeg skal have tonet dem om en uges tid, på alle undtagen forruden, min kammerat fik det lavet af en der hedder Marcus ude på amager, der er ingen bobler, men jeg synes hans ruder foran er lavet dårligt, men ellers ser det fedt ud...

• #7   9. okt 2005 okay lyder lidt vildt!... men behøver jo ik være det bedste når det er en varevogn smiley

Kommentér på:
solfilm til sportsvan 2.2 diesel.

Annonce