{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.925 visninger | Oprettet:

syns attest på nettet {{forumTopicSubject}}

Jeg render og er ved at købe mig en ny bil, men den står et stykke fra mig, og jeg ville gerne se syns attesten, er det noget man kan se på nette. Jeg kan se at applus syn har lagt deres bilboksen.dk ned 31 okt sidste år, så jeg kan ikke der. Har i nogen andre steder hvor jeg evt. kunne se det?

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syns attest på nettet
  • #1   19. mar 2010 bilviden.dk
    der kan du se når den sidst er synet

• #2   19. mar 2010 Du kan evt få sælger til at sende en kopi?

• #3   19. mar 2010 Du kan ikke se synsraporter mere på netet, du skal have fat i synsvirksomheden der har synet den sidst eller færdselsstyrelsen...

Du kan kun se synsdatoer og kilometer på nettet nu..

www.bilviden.dk
    Og
    www.biltorvet.dk

• #4   19. mar 2010 Heidi.... Biltorvet giver ikke oplysninger om km ved sidste syn

• #5   19. mar 2010 Nej men det gør bilviden da... ;-/ Har vi igen gang i en diskutionsklub... ?

Synsdatoer kan man se begge steder men ikke km. ved biltorvet det er korrekt...

Men Men,, der blev også spurgt til en synsattest og den finder du ingen steder mere andet ved det firma der har synet bilen sidst eller så må man gribe knoglen og ringe til færdselsstyrelsen og spørge der...

Men en anden ting er egentligt at det er noget svineri at det ikke er offentligt tilgængeligt da man sagtens kan få en bil synet med mangler men at de skal rettes inden yderliger kørsel sker...
    Men køber man en sådan bil, så kan man jo ikke se det online og er nødt til at ringe til færdselsstyrelsen da man jo ikke automatisk ved et køb får oplyst hvor bilen er synet.. og dette er en stor brist i det danske færdselssystem... fakta ubrugelige politikkere der laver ubrugelig politik.... smiley

Kommentér på:
syns attest på nettet

Annonce