{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.214 visninger | Oprettet:

lukke vand af diesel filter {{forumTopicSubject}}

hej, mit diesel filter på min bil er sådan et med stor plastic skruge i bunden, formodentlig til at lukke vand af med, men er det bare at løsne den indtil der ikke kommer merer ud og så bare lukke den og så kører man videre, eller hvad

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lukke vand af diesel filter
  • #1   20. mar 2010 Jo mere eller mindre. dræn filteret, og så sørg for at lufte systemet ud igen. tændning på i 30 sek. en 3-4 gange.

• #2   20. mar 2010 super, mange tak

• #3   20. mar 2010 men skal skruen være løsnet indtil der ikke kommer mere ud

• #4   20. mar 2010 Du skal bare lukke en sjat ud. Hele filteret er jo ikke fyldt. Det er max den nederste cm.

SOm lars siger skal du huske at lufte filteret ud bagefter.
    Nu ved jeg ikke hvilken bil du har, men er den med commonrail, er det meget vigtigt. Elers kan det beskadige højtrykspumpen.
    Om du kan gøre det ved at sætte tænding på og fra nogle gange, afhænger af om din model er med fødepumpe i tanken. Det er langtfra alle der har det. Har den ikke det, skal du se om der sidder en håndpumpe på den, og gør der ikke det, skal filteret fyldes op manuelt.

Kommentér på:
lukke vand af diesel filter

Annonce