{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Sjoveste oplevelse i jeres bil !? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld, men keder mig lidt ligenu. Og ville da lige høre hvad den sjoveste oplevelse i har haft i jeres bil (sex gælder ikke) Her er min ;

Da jeg stod i lære havde jeg ikke kørekort og kørte så derfor med svenden i firmaet. Vi kører inde på Nørrebro hvor der lige har været et skuddrama med rockere. Der er så en masse rockere samlet ved det lyskryds.Svenden stopper da der bliver rødt, og da der bliver grønt begynder han at køre stille og roligt. Efter 1 sek kommer der så bare en kæmpe hånd op på ruden, hvor jeg sidder, som næsten smadrer ruden.. Han havde så lige taget en rocker med sidespejlet... Så gik de lidt amok på bilen smiley Men en Mercedes MB 100 D skal sgu også bare tæskes smiley Anyway, det udtryk rockeren kom med så alt for grineren ud.. Dog var jeg ved at skide i bukserne da han stod og bankede på bilen. Men vi fik den onde griner på bagefter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjoveste oplevelse i jeres bil !?
  • #1   9. okt 2005 Der er da ikke nogle der spreder ben for dig alligevel smiley

• #2   9. okt 2005 SENOL - Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

• #3   9. okt 2005 Nørrebro igen... 2 varevogne er tæt på at køre sammen og bliver så godt sure på hinanden.. ud af bilerne og gang i lidt nævekamp.. efter lidt tumult, kører de så lidt videre.. end til næste kryds.. hvor de så igen begynder at slås... det gentager sig ved krydset efter, hvor efter politiet blander sig...

• #4   9. okt 2005 Senol - Du må hermed ikke skrive mere i mit indlæg. Vi er uvenner.

• #5   9. okt 2005 Kørte engang efter et ældre ægte par i min truck, de kørte mega langsomt, så der jeg overhalede blev de vist vildt bange og kørte ind i siden hvor der var mega blødt, så de sad lidt fast

• #6   9. okt 2005 steffen K - hehe nice

• #7   9. okt 2005 Måske ikke en sjov oplevelse... Men kører rundt i min gamle bil med min fætter og 3 venner... De havde så drukket, så de råbte efter tøzerne vi kørte forbi... Noed som "go røv" og sådan noget... Så kører vi forbi grønvang hvor de så også gør det... Da jeg så kommer 2 km ud af byen ligger der lige pludselig en bil fyldt med fyre oppe i røven på mig og laver alverdens tegn... Jeg drejer så fra for at komme væk, men så var der pludselig 2 biler... Den ene kørte så op foran og bremsede ned og fyldte hele vejen, mens den anden spærrer bagved... grøfter i begge sider... Har ingen anden mulighed end at stoppe.. De kommer ud og min fætter ruller vinduet ned... Han får 2 på siden af hovedet inden han når at forklare noget... Alt jeg tænker på er min kære bil :S mens fyrene på bagsædet pludselig ikke havde mere at råbe...
    Jeg røstede stadig 2 timer efter og er taknemmelig for at jeg aldrig har mødt dem igen!

• #8   9. okt 2005 For nogle år siden da jeg var stiv fik mig og min kæreste et lift til kbh. Af en af mine kammerater som lige havde fået en rover med 240 hk. Så ligger vi ved et kryds og nogle araber drenge ligger ved siden af i en nyere rover og inviterer til lidt drag. Min kammerat er selv araber og ville ikke stå tilbage. så han giver dem mega baghjul. og jeg laver derfor W med fingrene ud af bag ruden
    Ved næste kryds er der så en der banker på ruden jeg ruller ned og får så en knyt næve i fjæset, idet han råber du skal ikke række fuck af mig... Jeg var for stiv til at mærke det og til at gøre noget ved det, men kan dog huske det da det var lidt ømt dagen efter. Moralen er lav kun Westside håndtegn hvis den du gør det til har sine briller med.

• #9   9. okt 2005 I vinters skulle min daværende mester ud og besøge sin søster. Det havde så sneet, var mørkt og glat. Han kører så i grøften. Han bliver pisse sur og henter så firmabilen (en tur på 4 km uden overtøj og en temperatur på -3 grader) Han kører så derhen igen og kører så firmabilen ned i grøften... Falck manden gloede ret sjovt da han sagde begge biler var hans smiley

• #10   9. okt 2005 Senol - STOP

• #11   9. okt 2005 Louise B - Kan godt lide du tænker mere på din bil end din fætter smiley Ej ikke en fed oplevelse

• #12   9. okt 2005 Jeg havde lige fået lavet forskærmet, som var blevet smadret en anden gang jeg var sammen med den fætter... (det var ikke ham)... men min far var pisse gal, så jeg kunne ikke tænke på andet...

• #13   9. okt 2005 Det sjoveste jeg har gjordt i en bil er nok alt det kokain jeg har støvsuget.. og alle de joints jeg har røget..

• #14   9. okt 2005 Han virker da til at være en flink fætter... smiley

• #15   9. okt 2005 ...Men en sjov oplevelse kan være når man kører rundt... Overhaler en bil og så køre som man plejer... Pludselig kommer bilen så og overhaler mig og man kan bare se i hans ansigt at han tænker: WHAT? det er en tøz der kører den øse smiley Sådan nogle oplevelser er for sjove smiley

• #16   9. okt 2005 STOP SENOL . ELLER JEG SMADRER DIG

• #17   9. okt 2005 haha nej ikke endnu.. men det er sku lige sjovt hver gang..

nu skal du passe på min ven, nu er der en der er efter dig.. LOL

• #18   9. okt 2005 Du er en bits Senol !

• #19   9. okt 2005 Senol - Jeg sender Allan efter dig

• #21   9. okt 2005 msv S - Hærværk på bilen, eller ?

• #22   9. okt 2005 Palle - Det lyder da som en fed tur smiley

• #23   9. okt 2005 har en kammerat der kører rally, da han startede i en gammel polo, og skulle køre manøvreprøver som forgår på lukkede områder var han ved at køre en gut ned der havde besluttet sig for at jogge!!!! på området, han skældte ham godt og grundigt ud, og undrede sig åbenbart ikke over at han sad med hjelm på!!!! KLOVN.

• #24   9. okt 2005 Palle - hvor meget blev den tur på ?

• #25   9. okt 2005 Så sender jeg nogle andre efter dig Senol !!!!!!

• #26   9. okt 2005 Har kun haft mit kort i små 2 mdr... men har fået et blow job mens jeg kørte 175 i min mors mitsubishi spacestar...heh(sorry ved godt sex ikk tæller) og så har jeg drejet lidt over 180 i min firma varevog ved et uheld fordi den er baghjulstruget...

• #28   9. okt 2005 Det sjoveste/sørgeligste jeg lige kan komme på, er nok dengang da jeg kom kørende på motorvejen med 130kmt. og pludselig ser en due flyve meget lavt i rude højde lige foran bilen. Der tænker man, at nu skal man sidder med en due på skødet og glasskår over det hele. det skete så ikke, ruden holdt. Men bare synet ved at plusdelig få øjen kontakt med en forskremt due, der lige har set døden i øjene, for derefter at se i bakspejlet at hele motorvejen er indhyldet i fjer, det glemmer jeg sku aldrig. Var nødtil at køre ind til siden pga grin.

• #31   10. okt 2005 Heh.. Der er sq nogen der har haft det sjovt.. smiley

Kommentér på:
Sjoveste oplevelse i jeres bil !?

Annonce