{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michelin ENERGY SAVER????
  • #1   23. mar 2010 kort svar nej.. men de er utrolig støjsvage og kører mange km..

• #2   23. mar 2010 Siger de ikke at man sparer 80 liter med dem, i den tid dækket holder.. Det er jo ikke alverden pr tankfuld smiley

Jeg ville ikke give en kr mere for dem..

Karsten

• #3   23. mar 2010 Micheling Energy Saver holder længere end andre dæk. Det viser ADACs test fra både 2008 og den helt nye fra i år.

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/185_65_R15/tab.asp?ComponentID=280069&SourcePageID=280715#

De har også en lavere rullemodstand.

Jeg er nu blevet i tvivl om, hvilke dæk, jeg skal vælge. Jeg var sikker på, at jeg ville vælge Energy Saver, men Continental Premium Contact 2 scorer et bedre gennemsnit. Så hvad vægter jeg højest? For ved våd vej er Continental bedst...

• #4   23. mar 2010 Hvis nu du går ned og køber Nankang istedet, jo, så sparer du bestemt brændstof da du mindsker rullemodstanden betydeligt ved at montere Energy Saver. Der er op til 15-17% lavere rullemodstand på et Energy Saver end et lignende dæk.

Den lever også langt længere (flere km) inden rullemodstanden mindskes pga. slidtage. Det er ikke målt i en halv tank pr. 5000 km, men der ér forskel. Ydermere lever de langt flere km. end andre mærker og derved, hvis det er en bil du har mere end et års tid, sparer du også penge da du jo så ikke skal investere i nye dæk før tid.

Gode dækmærker har en typisk levetid på, alt afhængig af kørestil, 40-50000 km. Energy Saveren har en typisk levetid på 50-70000 km. Så hvis det var mig der skulle op med muldvarpen ville jeg klart vælge Michelin, den koster lidt mere nu og her men den opmærksomme køber vil sagtens kunne gennemskue besparelserne.

Kommentér på:
Michelin ENERGY SAVER????

Annonce