{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang GPS modeller :) {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg står og kunne egentlig godt tænke mig en gps, jeg har en vectra b, hvori jeg har en kørecomputer med lidt pixelfejl, så min idé var at tage den ud, og monterer en gps der i stedet, men skærmen vil komme til at sidde inde bag ved glasset til speedometeret, så man ikke kan trykke på gps'en fysisk.

Mit spørgsmål er derfor om man kan få gps'er hvor man fx har en fjernbetjening at navigerer rundt med eller en form for ekstern styreenhed? smiley

På forhånd mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang GPS modeller :)
  • #1   24. mar 2010 Ja, der findes gps´er med fjernbetjening. Men de fungerer meget ringe. Det gjorde den, jeg havde i hvert fald. Det var en Navman. Jeg brugte aldrig fjernbetjeningen. Og jeg tror også, at der er flere funktioner, man ikke kan aktivere via fjernbetjeningen.

Og kan din idé føres ud i livet rent praktisk? Umiddelbart tror jeg ikke, at løsningen bliver god.

• #2   24. mar 2010 Prox: Det er et firma, der gør sig i marineelektronik og gps...

http://www.navman.com/

• #3   24. mar 2010 hvordan fungerer bluetooth betjening? smiley

• #4   24. mar 2010 Oftest fungerer det over selve gps-enheden.

På enheden sidder mikrofonen, hvor man taler ind i, og gps´ens højttaler fungerer også som højttaler, når man skal høre modparten i samtalen. For det meste er det en dårlig løsning, der skratter meget. Jeg har det selv på min Garmin nüvi 760FM...

Man kan i de fleste tilfælde købe en ekstern mikrofon, det skulle vist hjælpe lidt på lydkvaliteten.

Telefonen bliver fanget af gps´ens bluetooth signal - det er simpelt at forbinde tingene med hinanden.

Kommentér på:
Spørgsmål ang GPS modeller :)

Annonce