{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mat sort lak..
  • Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #1   24. mar 2010 Det gør man sgu også med højglans sort, det kan jeg skrive under på. Det tar fandens lang tid at vaske sådan en bil, når man kun gør det i hånden, og vil ridse vognen så lidt som muligt samtidig smiley

• #2   24. mar 2010 det er noget lort det bliver rimelig hurtig træls at se på. tommy b du ridser da mindst lige så meget ved at vaske i hånden som i maskine.

• #3   24. mar 2010 mikk L - nej ikke hvis man bruger en ordenlig børste..

• #4   24. mar 2010 mikk L: Det er da ihvertfalde ikke sandt! Børsterne i vaskehallen giver mange skurerridser og de er rimeligt ens i alle vaskeahaller - Det at vaske i hånden er jo ikke én ting - Du kan sagtenens ridse ligeså meget, men gør man det ordentligt, ja så ridser man det stort set ikke!

• #5   24. mar 2010 jeg har undersøgt en del ang mat lak da jeg har overvejet at lave min honda mat sort (se event billede i min profil)
    du skal glemme alt om at male den i alm 1 komponent matsort det er bare noget lort til en bil det er umuligt at holde
    hvis du maler den i en matsort(silke mat) 2 komponent er det helt klart bedre og rimelig nemt at rengøre jeg har overvejet at pakke min ind i folie har desværre ikke nogen erfaring i det endnu men vil prøve folien koster ca det samme som malingen men det koster lidt at få det på men jeg vl prøve selv da vi er et par stykker der vil prøve det selv

• #6   24. mar 2010 min golf 3 var malet i matsort spray. og den kunne da godt køres i vaskehal uden den fik hvide mærker. så er der måske forskel fra de forskellige vaskehaller.

• #7   24. mar 2010 spray er og vil altid være noget lort.. hvis det skal gøres rigtig skal det som Dan R skriver være med silkemat klarlak ovenpå sort base..

• #8   24. mar 2010 Dan R: Min eks. var uddannet skiltemaler, dvs. at hun arbejde med folie osv. Blandt andet dem der beklæder butiksfacader, taxa`er, reklamebanderne på stadions osv. Jeg lærte lidt fra hende og kan som sådan lidt mere end som så og jeg ville ikke gå igang med det selv, det er noget lort og det kræver faktisk mere end man lige tror! Men skulle du vælge og gå igang, så husk følgende - Vask bilen GRUNDIGT! Kører den indenfor, hvor du kan stå i fred og ro, uden at blive forstyrret og uden at risikere at få skidt og snavs på lakken - Husk varmeblæser, så du kan varme og trække folien og skulle der komme små bobler, så have en lille nål, prik hul så luften der er fanget under kan kommer ud og glat ud med gummispartel!

• #9   24. mar 2010 jeg har svært ved at tro at matsort på spray kan holde i længden jeg har meget matsort og det har aldrig hldt i længden

så hellere den 2komp sort
    eller en base sort og en mat klarlak

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #10   24. mar 2010 mikk L, jeg kan love dig for at det ikke ridser lige så meget i hånden, som i vaskehallen, hvis du gør det korrekt og med de rigtige midler. Men det koster også derefter, det er jo ikke bare at snuppe en svamp, noget vand og sæbe, og så bare gå amok og køre over med et vaskeskind derefter. Det er opskriften på en smadret lak.

Kommentér på:
mat sort lak..

Annonce