{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

glemte kørerkort {{forumTopicSubject}}

den anden dag da jeg havde glemt mit kørerkort på arbejde ville jeg lige kører forbi politiet på vej hjem og spøre om jeg ikke kunne få en kørersedel så jeg ikke ville få en bøde for at kører uden kørerkort men ham jeg snakket med sage at sådan en kunne han ikke lave for en dag og det var mit problem hvis jeg havde glemt den
og jeg ville få en bøde hvis jeg blev stoppe....

trode de var til for at hjælpe mig men sådan er det vist ikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glemte kørerkort
  • #1   11. okt 2005 ja og jeg var ved at lave den blå bisse klar til syn så der var ikke nogle kofanger på eller nummerplade lys så det skulle lige passe de stoppe mig

• #2   11. okt 2005 msv det jo nok fordi eller kan du jo snyde og sige du har glemt kortet selvom du ikke har et.
    Nu hvis du har en god ven som har kørekort og du ikke har, og i har sam alder så kan du jo bare oplyse politiet hans navn og cpr.nr så kan de jo ik se om det er dig som ejer det kørekort eller din ven.
    vil tro det er derfor.

• #3   11. okt 2005 Beklager, men et eller andet sted syntes jeg det er iorden.
    Som fører af din bil har DU ansvaret for at få dit kørekort med.. Det er det samme som folk der glemmer deres bon'er når de skal bytte ting i en butik, og bliver pisse sure hvis de ikke får det byttet..
    Det er jo dit ansvar, man kan ikke overlade alt til andre

• #5   11. okt 2005 hvis du har sagt det er blevet stjålet melder de vel kortet bortkommet og efterlyser det via kørekort nummeret.. eller hvad... Tror bare man skal være ærlig hvis man har glemt sit kort. vær glad for at det ikke er som i USA, der skal man også køre rundt med sin reg. attest i bilen....

Kommentér på:
glemte kørerkort

Annonce