{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Andreas J
Andreas J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Køb/salg over DBA?? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Nogen som har erfaringer med køb over nettet, navnligt den blå avis og andre af denne slags? her tænker jeg mest på mobiltelefon da jeg overvejer at købe ny (dvs. brugt) men kan det betale sig hvis nu skidtet er gået i stykker. fortæl lige jeres oplevelse med sådan noget, tak.

Mvh. Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb/salg over DBA??
  • #1   11. okt 2005 Har kun haft gode, da jeg som regel er sælger... Du kan godt være uheldig at en sender en vandskadet eller lignende, men folk plejer nu at være meget fair... ring til dem så er det også nemt at høre...

• #2   11. okt 2005 Prøv www.mobildebat.dk de er meget ærlige med hensyn til salg af brugte mobiler, der købte jeg min for 2 år siden og den holder stadig..

• #3   11. okt 2005 Jeg har købt en telefon, alu fælge og andet i dba uden problemer... Så ved jeg ikke om jeg bare har vøret heldig...

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    mar 2004

#4   11. okt 2005 Okay lyder som det ikke er helt skidt..og hvis de bare har kvitteringen er det vel også fint for så har man vel stadig reklamationsret i butikken.

• #5   11. okt 2005 Thor W-->>

alle de seriøse fra mobildebat er gået over og er begyndt at bruge www.mobil-forum.dk

der kan du købe masser af mobiler..

med hensyn til køb over www.dba.dk plejer jeg at købe face2face, eller jeg ringer og snakker med folk og ser om nummeret de ringer fra passer med deres adresse osv..

men tit er folk nu fair nok, men er også nok fordi dk er så lille og de er nemme og finde hvis de svindler..

• #6   11. okt 2005 Andreas J-->>

ja hvis der er kvittering går garantien/reklamationsretten videre til næste køber..

så hvis det er en forholdsvis ny mobil er det jo fint..

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    mar 2004

#7   11. okt 2005 super..lyder som om det kunne være en plan. Mange tak for meget hurtige svar.

• #8   11. okt 2005 Var så lidt..

og mange af mobilerne derinde er næsten helt nye, de fleste derinde har det med og skifte meget ofte..

hvad søger du ellers af mobil, om man må spørge..

• #9   11. okt 2005 Heiisa...
    Det er kanon at købe på f.eks. på dba. Jeg har aldrig selv haft problemer, og der er tit rigtig meget at spare... Men kig dig godt for inden så du ikke bare køber det første du ser, det kan tit svare sig at vente til det helt rigtige yilbud kommer...

Held og lykke;o)

Henrik

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    mar 2004

#10   11. okt 2005 søger en nokia 6260. Så kigger lidt frem og tilbage. Den er godt nok ikke så dyr fra ny af men hvis man kan spare 500 så ville det være helt fint.

• #11   11. okt 2005 Réne N: Der kan man bare se smiley

• #12   11. okt 2005 Må man spørge hvad i forskellige hedder på de forskellige sider ?
    Btw hedder selv MilterseN smiley

Mvh.Mads Miltersen

Kommentér på:
Køb/salg over DBA??

Annonce