{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Gratis omlakering {{forumTopicSubject}}

Vi fik vores Ford omlakeret gratis, dog var det kun et område på 25 x 1 cm henover dør og bagkærm, vi fik malet i hvid smiley På en p-plads af en ukendt kunstner.. Vi takker...

HADER når folk lige laver en fin ridse hen ad bilen og derefter ikke lige efterlader en lille seddel om at man desværre har lavet en bommert.. Har i nogle gode historier i vil dele her til aften / nat ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis omlakering
  • #1   28. mar 2010 Min kone fik rukolakeret venstre side +/-45cm af sin opel astra,,, =(

• #2   28. mar 2010 Tjaa... jeg har da fået en pæn dyb ridse hen over kølerhjelmen.. rimelig øv.. og der er ikke tvivl om at det er en der er gået forbi og lige har trukket en nøgle eller lignende hen over lakken

• #3   28. mar 2010 5 små buler fra midt på døren og op af på bagskærmen der var åbenbart nogen der synes det var sjovt imens den holdt yderst i indkørslen

• #4   28. mar 2010 Fik skrevet EFB-2 FCK-1 i fronthjælmen og ridset begge sider og bagklap efter EFB vandt semifinalen over FCK i pokal-tuneringen

• #5   28. mar 2010 Har lige fået en bom ned i taget på min A3 idag, i et parkeringshus hvor deres fotocelle åbenbart ikke virkede...

Heldigvis ingen buler, men ridser fik den...

• #6   28. mar 2010 har aldrig fået lavet nogle risser. men den gang jeg havede min peugeot 205 og kom ud til den en nat efter en by tur. var alle ruder smarderet med store sten. forruden-bagruden og beggebagside ruder. FUCK hvor bliver man gal i skralden selv om det bare var en gammel bil. heldigvis havede de ikke ødelagt dem i dørerne. men der var jo gladskår i hele bilen så dem jeg sku ha haft med hjem i bilen måtte tage en taxa i stedet. havede ikke lige lyst til at ha nogle med når der flød med glasskår i hele bilen. og måtte så kører 25 km hjem med hovede ude af sideruden for at se noget. spør lige om det var koldt...heldigvis fik jeg et sæt nye ruder fur kun 800 kr og en bekendt satte dem i gratis for mig

• #7   28. mar 2010 En let trykket højre forskærm og bule, samt sporadisk rød lak - jeg siger "tak" smiley

• #8   28. mar 2010 min kammerat fik her for ca 6 mdr siden en bule i døren da der var en der havde kørt ind i den... og personen havde da også sat en seddel i vinduesviskeren.. så han var da lidt optimistisk omkring at få det ordnet.. lige indtil han læst sedlen.
    Der stod bare
    "jeg har kørt ind i din bil, undskyld"

rigtig dårlig stil.. men der er vel nogen der har kikket og så ville han virke reel.. eller noget.

• #9   28. mar 2010 Jeg har en gang fået hældt tjærer over min bil.

Og det var kun fordi jeg bad om at få de 250.- som han havde skyldt mig igennem flere år....

• #10   28. mar 2010 Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk bare skrider.. Det er da det man har en forsikring for, og hvis de sætter prisen op med 500% truer man da bare med at skifte selskab.. Det er da det mindste man kan gøre lige at erkende sin fejl..

• #11   2. apr 2010 havde lige fået udspartlet min bagklap og lavet badboy, fået det lakeret og en måned efter kom jeg ned til min bil en lørdag morgen, hvor jeg så havde fået ridset alle dele hele vejen rundt.
    det kostede en hel omlakering, rigtig trist.

• #12   13. aug 2010 mine forældres bil fik et koben i gennem taget !

Kommentér på:
Gratis omlakering

Annonce