{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højre styret / pris fald
  • #1   28. mar 2010 supra har prisforeskel på højre/venstre..

Skyline er kun lavet i højrestyret, så det meget enkelt

• #2   28. mar 2010 Nææ. det er ikk galt.. Ikke ret mange gider betale prisen for en lhd supra eks, vi snakker jo ca 100k dyrere pris, og det kan sgu være et fedt hvilken side man sidder i.. Personligt kan jeg faktisk bedre lige at køre RHD, syntes udsynet er bedre i de fleste situationer. Og som Ronni siger er skyline kun bygget i RHD, men kan dog fåes nogle enkelte der er blevet bygget om til LDH gennem tiden.

• #3   28. mar 2010 Tais>> Jo det ville den sikkert, men bestemt ikke være mere værd som sådan.. Kommer an på om køber er villig til at betale prisen for det, for sælger vil uden tvivl forlange en højere pris...

• #4   28. mar 2010 okay dvs. køber jeg en skyline / supra til 300k og vil sælge den igen om 4-6år så har den ikke tabt 200k løbet af de år hvis den self. bliver ved lige holdt osv. ?

• #5   28. mar 2010 forstår ikke folk der vil have en LHD fremfor en RHD?? det tager 5 minutter at vende sig til RHD

• #6   28. mar 2010 nej er da godt klar over det ikke er noget man kan spinde guld på , men ville os være træls og give 300k for en bil og løbet af 4 år så kan den købes til 100k

• #7   28. mar 2010 Altså hvis du kigger priserne lige nu er en s14a godt nede i pris i forhold til hva jeg gav for min for bare 15mdr siden, her snakker vi nok 30-40k mindre de koster i dag. Men det har jo også noget at gøre med at folk ikke har penge for tiden. Når det begynder at gå op af bakke med økonomien igen stiger priserne også igen vil jeg tro. Men alt taber jo værdi, men dog syntes jeg ellers at priserne på importerede japanere ligger nogenlunde roligt.. Skulle jeg af med min blev det bestemt ikk ret meget mindre end jeg gav for den den ville blive sat tilsalg for.. Og interessen for RWD japanere med tryk tror jeg bestemt er kommet for at blive..

• #8   28. mar 2010 okay må prøve og snak med banken og så tage chancen for at satme faldet for både en skyline og en supra (: så nu må jeg bare ud og se på dem og så vælge

• #9   28. mar 2010 Både skyline og supra går pisse godt hvertfald, skal det koste lidt mindre kan en silvia også klart anbefales.. Syntes hvertfald der er rigeligt træk i min egen hvertfald.. smiley

• #10   28. mar 2010 mads C
    Hvis du skal låne alle pengene i banken, kan det muligvis godt blive svært. Der er ikke meget ved at tage pant i en 15 år gammel bil, set med bankens øjne smiley

• #11   28. mar 2010 har kik på de to her da jeg sys de er rimelig fede (: og ikk for over gejlet

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=135669&ipc=419352

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=933625

• #12   28. mar 2010 Mads>> Nu ved jeg ikk lige hvor gammel du er, men forsikringen koster kassen hvis ikk du har alderen med dig. Og hvis du ikke har kørt rwd med tryk før er de altså lige vilde nok efter min mening.. Kører selv 330 hk, og bare de er sgu svære at styre som første rwd bil!

• #13   28. mar 2010 Ja, forsikringen bliver heller ikke glad for, at man disker op med en bil med 600 hk! Det er helt sikkert.

Noget helt andet ... er de overhovedet godkendte osv., de biler, der linkes til?

• #14   28. mar 2010 de siger begge de er synet med konstruktive ændringere, og jeg er elite belist næste år, men skal selvfølgelig ud og undersøge forsikringer først inden jeg skal noget som helst

• #15   28. mar 2010 Bay>> 600hk er jo aldrig helt lovlige i hverken supra eller skyline jo smiley Men de er begge rigtig fine, det er helt sikkert.. Især simons GTR er jeg helt pjattet med...

• #16   28. mar 2010 Jeg forstår ikke, folk tør at køre rundt i sådan nogle biler - de er jo helt åbenlyst ulovlige. Det er da lige sagen for politiet og SKAT. Men det skal jeg selvfølgeligt ikke blande mig i smiley

• #17   28. mar 2010 Ja de er frække, (:

• #18   28. mar 2010 Jamen hvis bilen er importeret som den er og afgiften er betalt der efter er den vel lovlig og køre i hvis bare der er skrevet i reg atest at den er med konstruktive ændringere?

• #19   28. mar 2010 Bay>> Jamen det er jo interessen for det, og det er altså bare pisse sjovt.. Man sidder virkelig bare med det fede smil smurt ud i hele fjæset når man triller rundt i sådan en gryde..! Komfort? NEJ Køreglæde: JA smiley

Også derfor jeg holder min langt væk fra dhb, skal satme ikk ned og indkassere bøder!

• #20   28. mar 2010 Mads>> Niks, Min er indført til landet mere eller mindre som den er, gør den ikke lovlig af den grund.. Når der er lavet så meget om på bilen er det svært at få det godkendt i dk, for man må seriøst intet efter loven.. Så VIL de bare knalde en kan de sagtens det..

• #21   28. mar 2010 Jeg tvivler <b>stærkt</b> på, at <i>alt</i> er skrevet i registreringsattesten og at <i>alt</i> er fortalt til SKAT!

Jeg tror nærmere, du må leve med risikoen for at blive stoppet af politiet i dem - og så have den store pung fremme, når de skal gennemgå bilen.

• #22   28. mar 2010 Min passion for biler overstiger trods alt ikke lysten til at køre rundt i noget <i>så</i> risikofyldt. Jeg skal ikke stå med en regning på 200.000 kr. lige pludselig, fordi jeg har pillet lidt for meget ved bilen! smiley

Men igen ... jeg vil ikke blande mig i, hvorvidt andre gør det.

• #23   28. mar 2010 ja så det jo lig fed og køre i sådan en og så en tunet golf 2 . troede egentlig det var fuldt ud lovligt når der var skrevet i reg attest at den var synet med konstruktive ændringere. Så blev man da så klog

• #24   28. mar 2010 Jeg skal ikke kunne sige om de er 100 pct lovlige og man ikk kan blive knaldet på et eller andet, men tvivler sgu på det.. Men det er chancen man må tage hvis man vil have sådan en bil. Er da blevet stoppet snart mange gange i min, og har da ikk fået nogen bøde. Men de kunne SAGTENS give mig en hvis de ville det.. Og har man valgt at have sådan en må man jo bare være gammel nok til hoste op med det det koster.

• #25   2. apr 2010 lige en kommentar til "start" spørgesmålet ... priser på importeret biler MED dk plader ( altså betalt afgift ) vil nok i den kommende fremtid stige lidt igen eller ihvertfald holde prisen væsentlig bedre, da biler som ikke er super for milijøet kommer til at stige i afgift i fremtiden ... Så bliver det jo dyre at importere selv, i forhold til hvad det koster nu, og så er der jo lige pluselig en anden markedsværdig i danmark på f.eks Supra, Skyliner osv.

kenneth

Kommentér på:
Højre styret / pris fald

Annonce