{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

4-hjulsudmåling af sænket bil {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige sænket min 206er her i weekenden, så den skulle selvfølgelig 4-hjulsudmåles.

Jeg ringer så rundt til nok 10 steder igår, for at finde et sted der har tid inden påske, og jeg fandt da også et og fik en tid her kl 8 idag.

Så da den endelig kommer på liften, så har de fandme ikke grejet til det. Den ting de montere på bagdækket kan ikke dreje hele vejen rundt, fordi bilen er sænket og der er 17" på. Det skal lige siges at bilen på ingen måde er voldsomt sænket, kom nemt op på deres lift.

Så jeg blev sendt hjem igen, total nedtur.

Erfaring på området ?? findes grejet ?? For de ville nu ringe til en person, nok ham de fik udstyr fra, for at høre om det kunne skaffes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4-hjulsudmåling af sænket bil
  • #1   30. mar 2010 ja det findes da vi kan gøre det med 22" eller 24" som den største fælg men det kommer jo an på hvad udstyr man har

• #2   30. mar 2010 jeg fik min indstillet med 15" på

• #3   30. mar 2010 Altså deres udstyr kunne også nemt nå omkring et 17" fælg, og formentlig også 20" hvis det skulle være. Men der var ikke plads til at armen der sidder og trykket på dækket kunne dreje hele vejen rundt i hjulkassen. For at den arm var for stor, hvis man kan sige det sådan.

• #4   30. mar 2010 Okay Dan H, fordi at hjulet ikke kunne dreje rundt med værktøjet spændt på dine normale fælge ??

For jeg spurgte også bare om vi ikke kunne sætte nogle 16" på. Det ville man selvfølgelig godt kunne, men ville være bedst at få den udmålt med min egne fælge på.

Men så stor forskel kan det vel hellere ikke være fra fælg til fælg, så længe de er afbalanceret og ikke er skæve ??

• #5   30. mar 2010 Jeg fik lige udmålt i går, og de sagde det betød ikke rigtig noget om jeg havde mine brede fælge på som sidder helt ude, eller originalfælgene som sidder meget længere inde.

Så mindre fælge på ..

• #6   30. mar 2010 Okay tak for svarene, har snakket med dem igen. Har fået en ny tid til i morgen. Så skal jeg bare låne nogle fælge af dem, for mine vintersutter er blevet for store efter den er blevet sænket.

Kommentér på:
4-hjulsudmåling af sænket bil

Annonce