{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fået bøde, for latterligt!!
  • #1   12. okt 2005 Fordi en spade kørte ud foran mig for et stykke tid siden også bankede jeg ind i ham og flækkede kofangeren.. (han overholdte ikke sin vigepligt men jeg fik skylden).. Også nu fik jeg endelig mod på af spartle den op.. Gjorde jeg så og når man ikke kan undvære bilen imens sætter man lige nr pladen fast og kører uden.. Også får jeg sådan en latterlig bøde!!

• #2   12. okt 2005 Når du kørte uden kofanger, havde du vel heller ingen nummerplade på??

• #3   12. okt 2005 Michael M: Det havde jeg.. Der var lige plads så smed en snor på så den sad godt fast og sad næsten sammen sted som den alm. plads nr pladen sidder på!

• #4   12. okt 2005 Det der er jo ikke en lovlig grund de har givet mig bøden på så.. Bilen var jo i lovlig tilstand da pladen sad på.. Også er den jo lovlig.. Der står jo ingen steder der _SKAL_ sidde en kofanger på!

• #5   12. okt 2005 Hende den lorte betjent sagde af det var pga fare for skarpe kanter osv. Famne for latterlig grund.. bilen er jo lovlig selvom den ikke sidder på!!

• #6   12. okt 2005 Der skal også sidde en kofanger på bilen ... Det er for at ungå skarpe kanter og lign ved uheld osv ..

• #7   12. okt 2005 Nej men der står til gengæld at bilen ikke må køre rundt med skarpe hjørner f.eks. pga. skade eller lignende..
    Kan jo være det de har ment..

• #8   12. okt 2005 Hvis § 67 lyder som Christian J siger, syntes jeg de har tolket den meget forkert..

nu ved jeg ikke hvirdan din bil ser ud uden front, men mener der er noget med der ikke må være "skarbe" kanter??

• #9   12. okt 2005 Satans.. Du er lige 40 sek. hurtigere end mig *lol*

• #10   12. okt 2005 hvad med. det at der ikke må være nogen skabe kanter osv. i tilfælde af man rammer nogen.

kan det være det der har gjort du har fået en bøde. i det du manglede en kofanger og det var jern og alt det der var fremme

• #11   12. okt 2005 HAHA damh jeg er for laaangsom
    ...

• #12   12. okt 2005 men vil stadig holde i din har give dig en bøde ud fra den forkerte § !!??

• #13   12. okt 2005 ja den med de skarbe kanter var der så lige mange der skrev om

• #14   12. okt 2005 Jeg ville sku henvende på politi stationen og få den forklaret..

• #15   12. okt 2005 Jan S: jeg forklarede hende på meget venligt sprog og stille og roligt hvorfor jeg kørte uden og af hvilken grund.. Hun var pisse sur først.. Satte sig ind i bilen og ledte i 5-10 mins for af finde en bøde af give mig.. Også kom hun ud, tjekkede bagenden og så om den sad på.. Gik ind i bilen igen i 5 mins.. Så kom hun ud, gav mig kørekortet, og spurte om jeg ville anerkende jeg havde kørt uden.. Det gjorde jeg, kan jo ikke ligefrem nægte når den sidder på vel! Også skrev jeg under og fik en bøde..

Henrik K: jeg holdte stille da de kom, havde kun lige startet motoren.. Jeg ved godt det med skarpe kanter men alligevel, der var kun 2 jernbeslag lige under lygterne.. jeg vil endnu mere sige af hvis jeg bankede en ned nu ville den slå hårdere end hvis kofangeren var pillet af!

• #16   12. okt 2005 Og med hensyn til de skarpe kanter så vil jeg også kalde spoiler og underlæber, skørtsæt osv for skarpe kanter hvis de virkelig kan give mig en bøde for det andet der!!

• #17   12. okt 2005 Jan S: Jamen alligevel, en underlæbe kan da 'skære' et skinneben hvis du banker en ned med 150 km/t.
    Lige så kan en spoile da rive hovedt af en hvis du banker en ned med 120 km/t over han ryger over tagen og ind i spoilen bagpå og får hovedt i klemme.. Jamen alle sådan nogle ting siger jeg bare hvis og hvis min røv er spids.. Helt ærligt.. Nogle ting må de famne også se igennem finger med!! De gør jo heller ikke alt lovligt selv!!

• #18   12. okt 2005 ... 120 km/t og han ryger over taget og ind i spoilen......
    Overvejer lige et stavekursus! smiley

• #19   12. okt 2005 Det er jo underordnet hvad DU mener og hvad DU syntes er fair... Lov er Lov ..

• #20   12. okt 2005 Henrik K: Ja det er et, men nu skal du så også bare lige huske en spoile bag på(i jern ved jeg, ved dog ikke med andre matrialer!) faktisk godt kan give en bøde for hvis bu en ryger over taget som jeg skrev, så kan han få hakket hovedt af.. Selvom når han sikkert er nået op på taget så er han allerede død!

• #21   12. okt 2005 Hvor lang tid har du kørt uden?

• #22   12. okt 2005 1 uge.. Var jo igang med af sparlte hele lortet og slibe ned.. Også skulle den også lige lakeres.. Men når jeg samtidig går i skole så skal jeg jo bruge bilen til af køre i skole.. sååh.. Men nu sleb jeg den bare hurtigt rimelig færdig og hjemmelarkerede så det ser nogen lunde ud.. ellers skulle den være slebet helt perfekt ned og været en tur hos maleren! smiley

• #23   12. okt 2005 Man gider jo heller ikke få flere bøder jo!! Sååh derfor den hurtige færdig gørelse!

• #24   12. okt 2005 Jeg syntes også det er dumt at kører uden kofanger.. De fleste standart kofangere er "bløde" og slår ikke lige så hårdt som en jernbjælke der sidder i fronten... Når kofangeren heller ikke er på kan en person du kører ind i komme den forkerte vej altså under bilen eller hænge fast..

Paragraffen sniger de nok ind for at det er til ulempe at du skader folk mere ved at ramme dem uden kofanger...

Vil dog give dig ret i at spoilere osv også skulle være ulovlige. (siger jeg bare ikke!!! spoilere er fede)

Og ja alle bøder er kedelige at få!!!

Kommentér på:
Fået bøde, for latterligt!!

Annonce