{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Ny Bil ! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg skal til at købe bil, men er i tvivl om hvilken det skal være. Jeg har nogle favoritter, men ville lige høre om der var nogen herinde, som havde nogle gode/dårlige erfaringer med disse biler. Valget står mellem: Opel Vectra b faceliftet, Opel Corsa b faceliftet, eller VW Polo 6n2. Jeg vil godt have en bil, hvor der er mange kilometer i, og som kan sælges videre igen om omkring 3 år. Jeg ville gerne høre om jeres erfaringer omkring: rust, reperationer, om i kunne komme af med bilen igen og selvfølgelig om i alt i alt har været tilfreds med den.

Tak for hjælpen venner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Bil !
  • #1   1. apr 2010 dem som du nævner har et stort værditab, hvis det var mig ville jeg vælge noget hvor jeg bare kan få lidt for min bil efter 3år, gå efter noget golf eller passat, audi a3/a4

• #2   1. apr 2010 vectraen ruster en del, og ville vælge poloen ud af de to sidste

• #3   1. apr 2010 Jeg har også overvejet en golf 4.. Problemet er bare at man skal give ret meget mere for den bil hvis den skal have kørt omkring 150.000, i forhold til hvis valgte fx en Vectra.. Men med hensyn til hvor meget der går i stykker, tror i så ikke at golf 4 og poloen er ret ens?

Kommentér på:
Ny Bil !

Annonce