721 visninger
|
Oprettet:
Nye billeder, hva syntes i ? {{forumTopicSubject}}
God eftermiddag BG
Nu er det ikke så længe siden at jeg fyldte 18 og købte denne bil, og jeg tog mig endelig sammen til at få skudt nogle billeder af i det gode vejr i går, og fik den så også lagt her ind på BG.
Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i så syntes om bilen, og billederne af ren nysgerrig hed
Derfor er i meget velkommende til at kigge forbi min Golf 4 og skrive hvad i syntes og det ville være superfedt hvis i også gad at give den en bedømmelse
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=189700
Forsat god dag.
Mvh / Martin
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 22 Emner: 5 Svar: 1.316
- Og intet ondt ment med det... Synes bilen er vældig pæn.... Der kunne måske nok gøres lidt mere ud af den, men hellere da det end at den er total overgejlet
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 26
Kan du ikke være ligeglad?
VW POLO 2f. Har det præcis på samme måde
Leo P. Tak
okt 2008
Grow up siger jeg bare. og spurgte som sagt om hvad folk syntes, ingen grundt til at hakke ned på folk...
okt 2008
okt 2008
okt 2008
okt 2008
Men vil da syge at man godt kan være flink engang i mellem og så give en høj, det ville i hvertfald ikke gøre noget.
Lige et sidepring. Hvorfor har du egentlig ikke fået oprette din Supra her inde?
nov 2007
Hvilke biler skal have en høj? En Golf I som ligner at den lige er kørt ud fra fabrikken? En Kadett hvis ejer er kørt forbi T.Hansen og bestilt "en af hver", eller en helt ny og total standard Mercedes CLS?
Eller måske en af de biler som der er med i DFB eller en som fx Pladebixen har arbejdet på?
Jeg synes en velholdt G1 er fin...
En Kadett ala Thansen er ikke noget værd...
En ny CLS... Jo jo, ejeren har penge nok, og bilen er rigtig flot designet - En høj er på sin plads... Men X-høj for en std. bil? Måske hvis det havde været en ferrari?
En bil som er blevet lavet meget om, men ikke bare med store std. skørtesæt osv. synes jeg fortjener en X-høj....
De fleste vil ikke være tilfredse med noget under "høj", men objektivt set så er en G4 med A8 fælge, krom spejlkapper og en sænkning måske ikke en høj værd? Om ikke andet, så da i hvert fald slet ikke en x-høj værd.
Og som skrev tidl.: Intet ondt ment med det... Din bil ER vældig pæn.... Men hvad folk stemmer, og om de er retfærdige... Ak ja, det bliver sgu en lang diskussion
okt 2008
Men syntes bestemt også at du har helt ret.
Men en høj vil jeg ikke mene er for meget at forlange
nov 2007
At stemme med hjertet og være flink over for andre hænger nødvendigvis ikke sammen
Efter min mening kan man bruge en kommentar / konstruktiv kritik til SÅ meget mere, end en fire-trins stemmeskala...
Fx "Hej.... Det er en flot Golf du har... Jeg er vild med dine fælge, men du kunne evt. overveje at skifte til de originale baglygter fra DK-modellen - det tror jeg lige vil give det sidste"
Da jeg havde min Polo '91 oprettet havde jeg ganske enkelt fravalgt lortet.... Samme har jeg på min profil på MCG.
okt 2008
Man burde lave stemmesystemet om.
Forsat god dag og påske
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 1.219
Jeg siger det samme som så mange andre vil tænke. Vi har set dem før. Fint at du er glad for den. Fred være med det. Men jeg syntes at man ser dem overalt. De er ikke til at kende forskel på og der er ikke noget specielt ved dem om man så har brugt to millioner kr. på dem.
Men tillykke med den og håber da at den gør dig glad.
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 606
Det er nu lækkert at se lidt flere golf4'ere. Det er sku en dejlig bil
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 247
Nye billeder, hva syntes i ?