{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

RUST? Handyman Vs Autoværksted? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu er jeg kommet lidt op og diskutere med den gamle om rust, han vil på deres vectra lave det selv, hvor jeg med min golf kører til et autoværksted og få det lavet.
Er jeg VIRKELIG så bindegal som han siger? eller kan man selv lave et flot arbejde selv, ved af fjerne rusten selv? som man ikke bare LYSER flere kilometer afstand af det har været en rigtig "handyman" som har lavet rusten.

kom med jeres egen erfaringer smiley og om i gør det selv, eller betaler jer fra det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RUST? Handyman Vs Autoværksted?
  • #1   2. apr 2010 Jeg laver det selv... bare du ved hvad du laver og du er grundig så burde det ikke være det store problem.

• #2   2. apr 2010 Johnny N

på et autoværksted laver de det rigtig flot og har værktøjet til det

• #3   2. apr 2010 J ( raband )
    Hvordan bliver dit resultat? for jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk overfor af lave det selv. men det koster bare kassen på et værksted.
    jeg kom af med ca 6000kr for 3 små bobler ved bagruden, og trukket en bule ud.

• #5   2. apr 2010 Ja, spørgsmålet er ikke hvor det bliver ladet, men hvordan arbejdet bliver udført....
    Det gælder også når man skal have bilen rustbeskyttet, produktet er sekundært, det er kvaliteten i det arbejde der bliver lagt som er afgørende..

• #6   2. apr 2010 kan man sagtens selv...men man skal da vide hvordan...laver selv alt mit arbejde på mine biler...sporing undtaget da jeg ikk har værktøj til det

• #7   2. apr 2010 Johnny N

Det er blevet perfekt det jeg har lavet indtil videre.

1 skærmkant og en vange (vangen ses alligevel ikke)

Jeg mangler paneler i begge sider.

• #8   2. apr 2010 som så meget andet.. det rigtige værktøj er det halve arbejde... så skal man ud og investere i en masse værktøj først kan man måske ligeså godt få lavet det hos en pladesmed...

• #9   2. apr 2010 J ( raband )
    er det noget du har før/efterbilleder af det du har lavet evt?

Martin p, min far ligger inde med alt slibe matrialer, osv. så skal bare have fat i maling, grunder og rustbeskyttelse.

• #10   2. apr 2010 jeg mener du selv kan lavet det mindst lige så godt som et alm. værksted, men skal det være i top så skal du til en rigtig karosserismed der har det rigtige værktøj, men man kommer sgu langt med et svejseværk selv, har selv lige monteret nye skærmkanter og jeg spurgte en pladesmed hvordan det skulle laves så det er jo blevet lige så godt som hvis han selv lavede det.

• #11   3. apr 2010 men husk også lige på at alle automekaniker ikke engang har fået det helt store svejse kursus. men bare fået lov til at gøre det på den tekniske skole. kender en der er udannet som ikke kan finde ud af det da smiley

• #12   3. apr 2010 Jeg laver det også selv, og gør man det grundigt, kan man jo sagtens gøre det helt usynligt.

Kommentér på:
RUST? Handyman Vs Autoværksted?

Annonce