{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Gevind / Fælge til golf 5 {{forumTopicSubject}}

Hej Bil glade folk .

Har fået anskaffet mig en golf 5 og overvejer at smide en justerbar gevind undervogn på.

Har fundet en på nv-autodele.dk
Golf V+Jetta. Mac Johns G-MAXX Gevindundervogn. 2003-2010
Koster 2500,- kr. og den er "made in china"

Er det noget der kan anbefales eller skal jeg vælge andet?

I må gerne komme med forslag til andre undervogne eller anbefaler noget andet? - Skal have nye fælge på. hvad kan i anbefale? - Bilen er hvid og vil gerne holde det hele i alu / krom gennem det hele med tiden så hvis i lige ved at de fælge vil passe godt til smiley

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind / Fælge til golf 5
  • #1   6. apr 2010 køb en Eibach,det der ødelægger du din bil ved

• #2   6. apr 2010 Altså, nu har jeg også sådan en bambus gevindundervogn på min, og hvis jeg en dag skulle have en anden undervogn på, så ville jeg klart gå efter en der også var justerbar i hårdheden. Der starter priserne dog på ca. 5500,-. Se f.eks. de FK undervogne NV-Autodele også har.

• #3   6. apr 2010 Jeg forhandler BC Racing, som laver en fuld justerbar gevindundervogn til din Golf... Den koster 5.995,- inkl. moms, ekskl. fragt.

Har bare ikke fået lagt dem ind i webshoppen endnu, så hvis du er interesseret, kan du sende mig din e-mail adresse, og jeg sender dig yderligere info om den...

Jeg kører selv med den på begge mine biler, og jeg har kørt 15.000 km med den i min Lexus, i sne, slud og salt, og der er ikke noget at se mht. korrosion. Der er et par billeder af den på min Lexus...
    /Claus

• #4   6. apr 2010 Ja skal nok op i de 5000 kr.. men satme også mange penge, men vil gerne kunne justere hvor hård den skal være.
    Skal ikke stamgeiles eller sænkes.. bare lige det de små ting smiley

Kan i anbefale Keratech Wheels? Holder deres fælge selvom det er kopi?

Kommentér på:
Gevind / Fælge til golf 5

Annonce