{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fragt og Told fra USA
  • #1   15. okt 2005 I princippet, ja...

Men ikke hvis det er en gave.. Men der er regler for, hvor meget man må få i gave, desværre!!!

Men hvis man har et firma, kan man skrive at det er en vareprøve man modtager, og så går den vist igennem(ik helt sikker)..

Men det er jo self kun hvis den bliver opsnuppet, men efter terror osv, så er chancen større... ØV!!!

-Chr

• #2   15. okt 2005 Ja, men det er nogle lygter til 165$ så det er jo ikke en MEGET dyr gave... hehe...
    Jeg får firmaet til at sende dem til min kammi, som så sender dem videre. Men hvis han skriver pakkens værdi til 50$ og de så snupper den, så skal man jo kun betale told af 50$ ikke?

• #3   15. okt 2005 Det kommer an på om de kan finde den rigtige pris. Jeg har prøvet det samme med en nitro bil fra japan. Men der var firmaet så også lidt for dumme. De havde skrevet på regningen at selve bilen kostede 0,90 $!! smiley

• #4   15. okt 2005 Og den købte tolden ikke? hehe

• #5   15. okt 2005 Bare få det sendt som gave, har lige fået en undervogn hjem fra malaysia... fik den sendt som gave...

• #6   15. okt 2005 Betalte du ingen told så? Fik du firmaet til at sende det som en gave eller hva?

• #7   15. okt 2005 Hvor mange procent skal man betale i told???

• #8   15. okt 2005 25% tror jeg nok...

Lygter+fragt fra firmaet = 165$ + 155$ + told = ca. 2800-3000kr

Lygter+ fragt fra kammerat = 165$ + 85$ = ca. 1800.-

Så det er sgu 1000kr at spare ca hvis det sendes så jeg ik skal betale tolden...

• #9   16. okt 2005 Hehe. Min onkel fik sendt hans nitro bil som "gave". Den hoppede de sku heller ikke på. Husk nu lige på det er deres job og helt dumme er de jo ikke... Men selvfølgelig går den for nogen...

• #10   16. okt 2005 Reglerne med gave, er kun op til et latterligt lille beløb (kan ikke huske det præcist, men mener det var 35 $ ~ 200 Dkr). Men hvis du får din kammi til at sende den, og han skriver værdi 50 $, så er det "kun" det du skal betale moms og afgift af. Jeg har fået gjort det samme. Og det er jo kun hvis de nupper den i tolden. Bare husk ham på, at han ikke skal sende org fakturen med i pakken, hvis det rigtige beløb står derpå.

Kommentér på:
Fragt og Told fra USA

Annonce