{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Ændring i salgsannoncer på BG {{forumTopicSubject}}

Hej alle BG´ere.

Kan vi ikke alle sammen i kor råbe de herlige gutter bag Bilgalleri op her og få en væsentlig ændring i markedsannoncerne.

Jeg ved ikke med i andre men jeg er røv hamrende syg og træt af at folk ikke har takt og tone nok i deres liv til at sætte en ordentlig pris på de ting de sælger. Der er for sindsygt mange annoncer hvor prisen er 1 krone, eller 1234 kr, de værste er dem der skriver 16.000.- kroner men så i annoncen skriver at deres bil i hvert fald er 50.000.- værd men gerne vil have bud.

Kan man ikke fra Bilgalleri´s side lave en mulighed for at vælge en pris der hedder "bud modtages" så det bliver en kategori for sig selv, eller en prismulighed for sig selv ?

Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at alle de administratorer der er her på bilgalleri kom lidt ind i kampen for at få fjernet de rådne annoncer, samt få smidt nogle advarsler / karantæner i hovedet på folk der bare ikke fatter hvordan man laver en ordentlig annonce... ?

Håber på at få noget opbakning fra nogen af jer andre smiley

Ved godt vi er på gugugaga stadiet her, for det burde være helt almindeligt sund fornuft hvordan man laver en salgsannonce, men selvom det er så nemt at selv en 4 årig kan finde ud af det er det altså åbenbart ikke godt nok smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring i salgsannoncer på BG
  • #1   9. apr 2010 HØRT!!!

• #2   9. apr 2010 hørt!

kan du kun give dig ret

• #3   9. apr 2010 Kan ikke være mere enig!

• #4   9. apr 2010 Ruben - Kan kun give dig ret. Folk må skrive hvad deres varer skal koste, i mange tilfælde ser man at dem der henvender sig selv skal side og gætte en pris.....

• #6   9. apr 2010 Enig.

• #7   9. apr 2010 Ja nemlig så skriver sælgeren byd, så byder man eks 20.000.- og så svarer han nej der skal mere til.. Jamen for H hvor meget...

Alle butikker og andre annoncer annoncerer en pris så man som køber ved hvad det koster, tænk hvis verden fungerede sådan andre steder... Netto ? Gæt en pris... Jamen hvad koster en dåse tomat, jamen byd... 2 kroner, nej lidt mere... Altså for faen da...

• #8   9. apr 2010 Jo, jeg mener det er bedre at bruge tid på det, fremfor at lave et "gnaver-galleri"

• #9   9. apr 2010 HA HA HA det sagde du...

• #10   9. apr 2010 Hørt
    også bedre søge muligheder i fælgmarked.

ps. og ingen suspekte byttepriser.

• #11   9. apr 2010 Måske man kunne få en kommentar fra en hjælpeadmin ?

• #12   9. apr 2010 Helt enig..

• #13   9. apr 2010 og en anden ting... folk der sidder med en vare, har bedre mulighed for at vurdere hvilken stand varen er i og dermed også en bedre mulighed for at fastsætte en pris.. så synes folk skulle tage en beslutning og få prissat deres varer.. har efterhånden læst rigtig mange annoncer der går således:
    - Hvad skal det koste?
    - Jamen ved jeg ikke? kom med et bud.
    - Jamen du må da have en ide om et prisleje?
    - Nej. Bare kom med et bud
    - Så byder jeg 500kr
    - for det skambud kan du ikke engang få lygten
    - Hvad havde du da regnet med?
    - ved det virkelig ikke. kom med et bud...

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! i ved jo godt hvad i vil have for det. I håber bare på der kommer en eller anden kegle og overbyder det helt vildt.. guess what.. det sker ikke og hvis det endelig sker, så bakker de ud når de kommer og ser på varen og opdager at det alligevel ikke var helt tip top

• #14   9. apr 2010 enig. rigtig godt forslag smiley

• #15   9. apr 2010 Husk at en useriøs pris = useriøs annonce og er til grund for en udstemme.

Dog husk at det er okay at lave en annonce uden pris, men de kan nemt sorteres fra.

Men har skrevet en mail til dem bag gallerierne om problemet med useriøse annoncer, med forslag til forbedrelser, men det koster tid og penge at lave det, for skal man lave det ordenligt som i gerne vil havde skal hele marked delen kodes om fra bund af.

• #16   9. apr 2010 Scapegoat kan sagtens se hvad du mener og hvis det virkelig er et stort problem med at kode markedsannoincen om så kunne man i det mindste give hjælpeadmins mulighed for at fjerne annoncer der er useriøse og ikke prissat ordentligt.

Det er fair nok hvis det teknisk set er for besværligt at lave det på en anden måde. Og som der også bliver skrevet flere gange er det jo ganske simpelt den bruger der prissætter 1 krone der er problemet. Som der også bliver foreslået kan man lade være med at skrive nogen pris så kan man vælge at kigge på biler mellem 1 kr og 10.000.- f.eks. Men prøv at søge på en bil mellem 1 krone og 10.000 krone så får du 75% af alle annoncer der er oprettet som resultat og der er røv mange sider med 1234 kr som pris. Det er jo latterligt..

Kommentér på:
Ændring i salgsannoncer på BG

Annonce