{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.807 visninger | Oprettet:

Jes J
Jes J
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 28

Suzuki Swift eller VW Polo 2010??? {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og piger. kan bare ikke finde ud af hvad min pung ville 2010 Swift eller Polo????

hvorfor det ene og hvorfor det andet...
kan ikke vælge..

P´s Min føste bil !

MVH
Jes Johnson

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Swift eller VW Polo 2010???
  • #2   10. apr 2010 Polo, fordi der kører så mange swift.. og så har jeg aldrig været til andet end VAG smiley

• #3   10. apr 2010 polo

• #4   10. apr 2010 Polo vil helt sikkert holde værdien bedre, og du får også en lidt mere færdig bil.

Swift er en fin bil, men der er en grund til det er den billigste japaner du kan få.

Jeg ville helt sikkert tage Polo'en hvis valget stod mellem disse. Jeg ville end ikke overveje Swift.

Alternativt kan du overveje Seat Ibiza og Skoda Fabia. Men jeg selv endte med at bestille en Polo, men vær forberedt på lang leveringstid, medmindre du tager en bil der er på lager. Og husk at undersøge forsikring inden du køber.

• #5   10. apr 2010 Helt klart en Polo. Den er der sgu mere stil over og så kører der allerede 100000000 klamme Swift rundt.

• #6   10. apr 2010 ville tag polo-en simpelhen blevet får mange af der der suzuki swift var også grunden til jeg solgte min swift den gang jeg havet en

• #7   10. apr 2010 Nu kørte jeg i én polo igår. Og nøj, hvor var jeg dog skuffet !

- Det er en fed bil, men der skete intet, da jeg trådte på speederen .. Så jeg havde valgt den med større motor end 1,4 !

• Jes J
    Jes J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 28
    #8   10. apr 2010 Det skulle være 1.6TDI
    J.Baunkjær.
    men kunne heller ikke forstille mig swift én trækker vildt.
    hehe...
    en til vider drenge tak for hjælpen!!!!!!!!! smiley
    MVH

Jes Johnson

• #9   10. apr 2010 Polo'en, teknikken er væsentligt nyere også er den også en del pænere...

• #10   10. apr 2010 J. Baunkjær ! >> Hvilken var du ude og prøve ? 1.2 - 60 HK?
    I så fald så ville jeg heller ikke forvente så meget, derimod er 1.4 ok, og dieselmotorerne er også fine, men hvis det er en økonomisk bil, der skal være billig i forsikring og indkøb, så kan man nok nøjes med de små. Jeg ville dog til hver en tid vælge 1.6 TDI med 90 eller 105 HK. Alternativt 1.2 TSI eller 1.4 Hvis man primært bruger den til små ture og bykørsel.

• jan s
    jan s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #11   10. apr 2010 HEj Jes

Helt klar en VW Polo. Hvordan kunne du dog overveje at vælge mellem en polo og en swift smiley
    Har selv prøvet en 1,2 TSI highline. Den var sgu godt nok sjov. Jeg har dog valgt den fra, da jeg kun skulle give 40.000 mere for at få en Golf 1,4 TSI smiley

Held og lykke med det !

• #12   14. apr 2010 Det er jo også lige det med prisen på grisen...? Der er jo immervæk stadig forksel i prisen, hvis man skal sammenligne motorkraft - det er vel ikke helt uden grund at der kører mange swifter...

• #13   25. sep 2010 hvis du skal ha 1.6 i polo er den alt for dyr for sådan en lille bil,du kan få en 1.2 med no go i for samme penge som swift jeg ville vælge swift den har os en genial undervogn til drengerøve:ø) og billig at style det er poloen ik lige frem,

Kommentér på:
Suzuki Swift eller VW Polo 2010???

Annonce