{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e-forsikringer.biz kender du dem?
  • #1   11. apr 2010 jeg har dem, de er godt ikke ret gode til at tage telefonen når man ringer, men indtaler man sit nummer ringer de altid tilbage senest dagen efter.. og så er de billige, har heldigvis ikke haft brug for dem endnu, så ved ikke hvordan de er ved skade anmeldelse

• #2   11. apr 2010 Ser ud til at være noget ETU forsikring af en art, det kan jeg ikke anbefale og det gælder for rigtig mange.

• #3   11. apr 2010 Ja, der er efter sigende en grund til, at ETU er billige.

• #4   11. apr 2010 er en underafdeling af etu og daf.. og bil forsikringerne includere vejhjælp med star rescue.

• #5   11. apr 2010 DVS det er ikke en win win smiley de er bare billige?

• #6   11. apr 2010 prøv at check kommentarene på trustpilot.dk

• #7   11. apr 2010 tror ikke alle kan få dem, .. lidt ala tjenestemændene i tryg, osv.. mange selskaber har "under" selskaber visse ansatte kan nyde godt af..

• #8   11. apr 2010 vi har selv haft en afdeling af ETU (et af de selskaber som høre sammen med ETU) og kan langt fra anbefales! tog over 6 mdr. for at få dækket det indbo der lagde i bilen der brændte, taksatoren bød 20.000 under bilens værdi, (og nej efter det snakkede jeg ikke pænt til ham), ved først samtale begyndte taksatoren også at beskylde os for forsikringssvindel, resultat en politi undersøgelse som først blev til endebragt da jeg truede med advokat og div. andet. efter over 6 mdr. hvor de havde "chikaneret" mine venner for at se om de ændrede forklaring eller andet. samt en meget ubehagelig "samtale" med en af deres "konsulenter" som også indirekte beskyldte os for svindel! kæresten har 9 år i eget navn og pga. denne ene skade vil de ikke tilbyde os kasko.

min bror havde ETU, først fik vi 3 forskellige girokort på hans forsikring, dernæst pga. en skade kort efter nægtede de at have modtaget hans indbetaling og han kom selv til at dække skaden som løb op i over 16.000 kr. (kort efter kom der en tilbagebetaling af den præmie som han havde betalt til ETU med besked om at beløbet ikke var korrekt selv om vi havde det sort på hvidt at det var den pris vi skulle betale).

så har de bare en antydning af at have det mindste med ETU at gøre så ville jeg holde mig langt langt langt væk!...

• #9   11. apr 2010 nmmm de er jo bare halvt så billige som de ander jeg har prøvet.. smiley

• #10   11. apr 2010 Så hellere betale det ekstra og få et ordenligt forsikringsselskab.

Kommentér på:
e-forsikringer.biz kender du dem?

Annonce