{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW TOURAN. Negativt om dem.
  • #1   11. apr 2010 Tja, synes jeg ser mange motorfejl på 2.0 modelen. Hvis du IKKE er ude efter DSG eller automatgear så ville jeg finde en fuldt udstyret 1.9 i stedet.

• #2   11. apr 2010 mange af de såkaldte fejl på TDi motorer, er rygter og dårlig omtale.

Jeg arbejder ved en forhandler, som sælger et par stykker om ugen af de touran, og vi har virkelig ikke de problemer som folk sådan snakker om.

• #3   11. apr 2010 tænker lidt på at købe 2,0 tdi 140 hk

• #4   11. apr 2010 Jeg havde en på et tidspunkt, dog med 170hk og dsg. Den havde nogengange et problem hvor den lambdasondelampen lyste, men så slukkede jeg den, lod den stå i 2 min og tændte den igen hvor den så kørte videre uden problemer. Det skete 3-4 gange i de 2 år jeg havde den.

• #5   11. apr 2010 de rasler i kabinen som alle andre nyere folkevogne smiley

• #6   11. apr 2010 hård plast i kabinen og en masse støj syntes jeg.
    var selv ude og prøve en inden jeg købte vores passat

• #7   11. apr 2010 Vi har en passat 1.9 TDI fra 05, den nye model, den har aldrig været gået i stykker, der er kun skiftet sliddele på den, den har gået lidt over 100.000..

• #8   11. apr 2010 Så jeg ville tage 1.9 tdi ^^ smiley

• #9   11. apr 2010 sys sq det en fin bil. er hvert fald glad for min...!
    men de ruster i bagklappen ! rundt om nr plade lys !

men du kan da gi et bud på min har kørt 158.000km smiley

• #10   11. apr 2010 det er en varevogn og køre som dette.. ellers en ok lækker bil

• #11   11. apr 2010 Deres turbo står af ved omkring 120.000km
    Samme med koblingen altefter motor HK og kørestil .. i en taxa holder den kun 100.000km MAX

En masse støj i kabinen

Vindfølsom A helvedes til (Mere som min terrano som ellers er større)

• #12   11. apr 2010 Har ikke personligt noget forhold til den, men diverse brugtbil test er ikke specielt imponerede, specielt når man sammenligner med prisen.... Tror der er mange der har en fejlfri bil, og så er der enkelte der er ramt af mange problemer...

• Sune H
    Sune H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #14   7. jun 2013 Du må aldrig købe en VW touran !!
    3 gange turboskift
    ABS blok
    Generator generator ophæng
    Køler
    Intercooler
    Senest kunne den pludselig ikke starte og der sidder åbentbart nogle spjæld ude i motoren, der skal åbner. 3 værksteder før de fandt fejlen.
    Dette er kun hvad jeg lige husker.
    nu buger den meget køler væske og jeg kan kun skifte gear manuelt og bilen melder også ABS fejl. Der er rust med begge bagdøre, bagklap samt nummerplade belysningen går i stykker hele tiden.
    . Bilen kører som en drøm når den kører, men det er simpelthen helt vildt hvad den har kostet mig nu.
    Det er en 140 HK 2007 der nu har gået 360000
    Bilen er en

Kommentér på:
VW TOURAN. Negativt om dem.

Annonce