{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Kasper L
Kasper L
Følger: 1 Emner: 165 Svar: 180

Lyder denne pris på golf realistisk? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt en golf 4 tdi, 6gear, klimaanlæg, sort, fejlfri, ingen¨buler eller ridser, 5 dørs fuld servicebog, 1999 men ombygget til 2004, så kun karossen er fra 1999, men blev galvaniseret i 2004. den har kørt 190000km. Jeg har fået ham ned på 85000 er det rimeligt?

han skriver sådan:

Hej Kasper

Igen, tak for din henvendelse.
Som lovet lidt mere info., som er svært at forklare i annoncen.

Grunden til at den er sat ca. 25.000 kr. under den reelle salgspris, er at den blev ombygget i nov. 2004. Man tog karosseriet fra en 1999 model (som intet fejlede), galvaniserede og malede den. Herefter isatte mekanikerne alt andet - blev købt fra VW fabrikken i Tyskland; de havde fejllakeret et større parti, hvor VW og Skoda Autoværkstedet i Stoholm købte 7 stk og ombyggede dem. Derfor havde jeg heller ikke spekulationer med at købe den - både qua at jeg kendte dem lidt og at de er fantastisk dygtige; bl.a. også været rallymekanikere igennem 10 år. De kender hver en møtrik i bilen, hvorfor jeg også har ladet dem foretage alle autoriserede service mv. (hver 15.000 km.) Du er velkommen til at kontakte dem for at få bekræftet div. info. Jeg har en udfyldt servicebog som også verificerer alt.
De chippede den som sagt samtidig til 150 HK. Pumpedyse motoren som sidder i, er den bedste i klassen på det tidspunkt og med den originale chip kører den ca. 1-1,5 km længere per liter ved normal kørsel. Derfor de 22-23 km/l på landevej.
Motoren havde kørt 238 km., da jeg fik den og der sad plastic på alle paneler. Dvs. at jeg købte en splitter ny bil. Men på papiret er den indregistreret første gang i 1999.
Dvs. bilen er reelt kun 5,5 år gammel men på papiret fra 1999, derfor er jeg nødt til at sælge den så billigt. Men kan love, at der er ingen fup eller fidus med det og det hele er foregået reelt.

Dertil:
- den er SUWO undervognsbehandlet i Sep. 2009
- Tandrem senest skiftet ved 172.000 km
- 16" orginale VW fælge med 5 eger.

Normal 2004 med ca. samme pakke ligger til 130.000kr.
1999 med ca. samme pakke ligger til ca. 100.000 kr.
Men pt. findes der ikke nogen megen til, til salg i DK qua den store udstyrspakke, 6 gear m.m.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyder denne pris på golf realistisk?
Kommentér på:
Lyder denne pris på golf realistisk?

Annonce