{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Min radio vil ikke tage radio?? {{forumTopicSubject}}

Har sådan en denver USB radio fra harald.

Igår da jeg tændte den, skrev den bare xxx 0x i displayet og gav sådan noget radio støj. Den kunne ikke modtage signal. Når jeg prøver at søge med pilen, og der f.eks. står 104.05 så er der noget af 4-tallet og 0-tallet der mangler.

Sker der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min radio vil ikke tage radio??
  • #1   14. apr 2010 død radio lyder det til(display ødelagt)

  • #2   14. apr 2010 det fra harald er alt for billigt og noget skrammel, har selv prøvet nogenlunde det samme. få pengene tilbage og smid lidt flere penge til en bedre

  • #3   14. apr 2010 Ja få du heller radioen byttet, jeg har selv flere forskellige modeller af denver, og de kører upåklageligt, og spille da ok....


  • #4   14. apr 2010 Det er nu ikke kun ved Harald at man kan købe denver.

    Men det er generelt dårlige produkter de laver, de kan en masse ting men levetiden er ikke imponerende.
    (har selv arbejdet for harald-nyborg og har byttet rigtig mange Denver produkter.)


  • #5   14. apr 2010 Hmmm... Skal vi nu til det igen....

    Levetid / kvalitet / pris...

    Det TÅLER IKKE sammenligning... og bla. den han skriver om har jeg i næsten samme model bare med Bluetooth og Mp3, telefon trådløs, fjernbetjening, og jeg gav for denne bla. 650,-kr. har faktisk 2 af denne model i mine biler, og de har holdt længe ca. 1,5 år, og de fejler intet, og dertil skal siges at de bruges dagligt, bla. havde min søn en Sony Cd radio, som inden for et år var slidt af på knapperne (teksten) og 2 knapper var dårlige så man skulle trykke flere gange hvis man skulle skrue op, og den Denver han har i bilen nu har også holde i knap 2 år nu, og intet er slidt af og alt virker.
    Har bæa. Pioner, JVC, Sony Phillips radioer liggende der er udskiftet til fordel for bla. denver, også på kunedbiler.
    Denver er billigt, ja, men kontra prisen på andre dyrer mærker kan jeg være en del mere opdateret ved min denver radioer for der er råd til at skifte dem ud MANGE gange, kontra prisen på de dyrer mærker..
    Men mit hint er at når prisen er så lav på noget så bliver det betegnet som ringe kvalitet, man kan også være uheldig med andre mærker og så får man dem byttet eller repareret for det er jo stadig garanti på de ting man køber uanset deres pris ved købet.
    Så man skal jo nok lige tage alt med et gran salt, ikk....


  • #6   14. apr 2010 Jeg siger ikke at pris hænger sammen med kvalitet eller levetid.
    Jeg giver blot min erfaring videre, og så kan folk komme med deres indspark til det.

    Hvad model er den denver? Og hvor gammel er den?

    Jeg har for at tage et eksempel, slidt 3 bosch vinkelslibere ned på under et år, hvorimod den power super jeg købte istedet for den sidste stadig kører. og uden at brokke sig.
    Bosch kostede ca 700 pr stk.
    Power super var vist 75 på tilbud.
    Så pris hænger altså ikke altid sammen med kvalitet/levetid.


  • #7   14. apr 2010 Tja, nu er det så tilfældigvis OFTE sådan at kvalitet og pris hænger sammen - ikke bare altid det er klart, men ofte.

  • #8   14. apr 2010 heidi M: Sammenlign nu ikke Pioneer med Denver, kvaliteten er bare ikke den samme, og en ting, der er mindst lige så vigtig som holdbarheden, er lydkvaliteten, og den er ikke noget nær den samme i en Denver, og samtidigt har du ikke nær de samme muligheder for indstilling osv., og ofte kun 1 linieudgang.

    Derudover laver Sony ikke gode headunits, hvis du spørger mig, men det er jo en smagssag, men Sony kan ikke noget nær måle sig med Pioneer i mine øjne..


  • #9   14. apr 2010 Den er billig fordi der ikke er CD afspiller i jo.

    Men er der nogen der kan hjælpe?

    Og ned det er ikke displayet. Den burde kunne finde radio stationer uden display.


  • #10   14. apr 2010 Igen, Hvad model?

    Er det den de sælger der nu, eller er det en ældre model?


  • #11   14. apr 2010 har du prøvet og pille fronten af, og trykke på den røde reset knap. . ?? ellers så tag strømmen helt fra det.- .

  • #12   14. apr 2010 Den skulle bare have software reset. Står i manualen - Hold 3/int inde og så tryk på sluk knappen.

  • #13   14. apr 2010 Har også en radio fra Harald nyborg, dog hedder den Brandford eller sådan. men den fatter heller ikke at finde radio, kun 1 men den er så ustabil at den ikke er værd at lytte til.. Har prøvet at tjekke antenne igennem osv ved min, men kan næsten kun være radioen er busted...

  • #14   15. apr 2010 Kristian J

    Det er også lige det jeg prøvede at skrive, jeg har selv slidt 2 bosch vinkelslibere, grøn & blå op, ligeledes et par boremaskiner, men de bliver også brugt godt, og deres modspil på værkstedet er blever Power Man, som er meget billigere og kraftigere i opbygning og mærkeligt holde de, og jeg kan købe som du også selv skriver flere nye friske maskiner for hvad en dyr maskine koster, men bla. Power Craft, er ikke så holdbar igen som Pover Man, selv om de ofte ligger i næsten samme prisklasse.

    Anders N

    Tror ikke du læste mit indlæg fra starten, for jeg skrev...: Det TÅLER IKKE sammenligning, så der har du vist overset noget.

    Og jeg har flere pioner liggende, og JVC, Blaupunkt, Sony, X- sound, og en masse andre mærker, og jeg siger bare at jeg får mere for mine penge til billigere penge, og de 2 af de denver jeg har, de har 2 linjeudgange, 2 linjeindgange, Cd, Usb, sd kort indgang, trådløs telefon, microfon, fjernbetjening, eccolizer, og de spiller fremragende, og de hopper ikke i CD når man kører, som mange af de øvrige, men nu bruger jeg nu heller ikke CD særligt meget, da det i mine øjne er forældet.
    Og det bedste er at jeg kan tillade at smide den ud "hvis" den skulle gå i stykker, for så ville jeg ikke ærge mig, og til sådan en pris er det ikke engang bøvlet værd at levere til reperation, fordi bar køreturen fra hvor jeg bor er spild nok i sig selv, bare for kørsel frem og tilbage 2 gange ved evt. rep.
    Jeg har da også været udsat for denverradioer som ikke har været særlig gode, især ved afspildning af CD--
    Men jeg ville sgu ærge mig hvis jeg havde købt en pioner der gik i itu, og tro mig jeg har været der hvor jeg gav 4500 kr. for en Pioner, som gik i stykker efter 2 år, og jeg sendte den til reperation, og fik beskeden at den ikke kunne betale sig at lave pga. at udgangene var for dyre at udskifte, og derfor blev den skrottet., jeg fik enda at vide at der skete så meget indenfor elektronik at ting ofte enten ikke kunne repareres pga. at kombonenterne var så små, og at den generelle udskiftning i elektronik gjorde at delene ikke kunne fremskaffes mere.
    Så om du mener jeg ikke må sammenligne eller ej er da et vigtigt faktum for jeg kunne have fået mange andre sjove ting for de 4500 den pioner kostede., og meget mere gejl med til.

    Hvad angår radiosignaler osv. så skal antenner på bilerne jo også passe sammen med radioen, man skal ikke vide sig sikker ved at købe en universal antenne, eller antennen bilen er født med som udgangspunkt for godt radiosignal m.m.
    Så det er nok mere de den dårlige signalgivning giver op, og at man ikke kan modtage radiokanaler.
    En gammeldags radio er jo noget af det nemmeste at lave og få til at spille når tingene passer sammen, tag en transistorradio, den kan modtage kanaler men en hel bil men kæmpe antenne kan ikke, og derfor er valget på antenneudstyr simpelthen faldet forkert.

    Men ak ak man kunne jo blive ved, men vil heller nyde det dejlige vejr vi har idag, så god dag til alle da... ;-))


Kommentér på:
Min radio vil ikke tage radio??

Annonce