{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

Fik hjælp af svigerfar - fortryder! {{forumTopicSubject}}

Hej

Min svigerfar er gammel mekaniker, og han hjælper lidt til på et lille værksted. Han kan så lave lidt bil for venner og familie engang imellem.

I dag har han så skiftet bremseskiver og klodser foran på min Corsa. Ingen problem i det, det gik fint.

Jeg skulle også have monteret fire nye sommerdæk på mine alufælge. Da jeg for et års tid siden kørte på en kantsten med den ene af dem, har jeg købt en ny, så alle fire igen var fine:-)

Nå, han går i gang med at pille de gamle dæk af. Til min store overraskelse laver han nogle store hakker i den ene fælg, da han bruger dækjernet. Han tager overhovedet ikke hensyn til, at han arbejder med alufælge. Jeg siger det til ham, og han siger bare, at det kan poleres op. Men det kan det i hvert fald ikke, for det er dybe hakker i kanten...

Nu regner jeg så med, at han passer på med de sidste fælge. Men ak nej, på en af de andre fælge laver han også store hakker et par steder, og på en anden kommer der en masse ridser i kanten.

Den eneste fælg, der kom helskindet igennem, var den helt nye fælg.

Jeg er bare så sur, vred og irriteret over, at jeg nu har tre fælge på bilen, der har hakker og ridser. Jeg købte netop en ny fælg, så de alle igen var fine over det hele.

En ting er sikkert: min svigerfar får aldrig lov til at lave noget på min bil igen, der har med dæk og fælge at gøre!

Jeg skulle bare lige ud med det her også. Desværre er der jo ingenting at gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik hjælp af svigerfar - fortryder!
Kommentér på:
Fik hjælp af svigerfar - fortryder!

Annonce