{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

om reg af bil {{forumTopicSubject}}

ja endnu en kedelig historie. solgte pajeroen til ham her http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=253992, og fandt den så tilsalg her http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=985535 bilen står stadig i mit navn, og han har blokeret mig her inde,, det er sku ægerligt at folk ikke kan handle ordenlig...
kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om reg af bil
  • #1   15. apr 2010 afmeld den hos skat og evt gi politiet et kald.
    derfor skal man altid tage samme ned og om reg.ALTID!
    lige meget hvor flinke folk ser ud til at være, stol aldrig på andre end familie og venner.


  • #2   15. apr 2010 det er et stort problem med manglende omregistreringer.

    der må kunne lovgives så det er køber der bøder for ikke at omregistrere når de har skrevet under på at få bilen omregistreret inden 3 uger.

    har selv et problem med en tumpe som ikke omregistrerede.


  • #3   15. apr 2010 Ring til din forsikring samme dag du har solgt den og sig at den er solgt og skal omregisteres inden 3 uger. det gjorde jeg. de ringede efter tre uger og sagde at den ikke var omregisteret og at jeg skull kontakte ham og sige at der ingen forsikring var på bilen. samtidig fik de hans navn og adr og jeg har ikke hørt nået fra det siden.
    Men det nemmeste er og omregistere den sammen med køber.


  • #4   15. apr 2010 eller bare at gøre det selv

  • #5   15. apr 2010 1: normalt har køber 3 uger til at omregistrere bilen hvis ikke andet er aftalt.

    2: i denne periode har køberen jo sin fulde ret til at sætte bilen til salg igen.

    3: dog er det ikke lovligt at videre sælge en bil før den er omreg. dette kan jo så undgåes ved at første køber og den nye køber sammen omregistrere bilen når der handles. på denne måde er der intet ulovligt foregået medmindre fristen på de 3 yger er overskredet.

    4: jeg forstår ikke rigtigt folks panik... der kom en ny lov i midten af 2009 der gjorde det muligt at afmelde både forsikringen og pladerne den dag hvor 3 ugers fristen udløber.. dvs at man ALDRIG vil komme til at hæfte for bilen i længere end de 3 uger hvis man bare selv aktivt afmelder den... så der er da lovgivet på området og efter min mening virker loven efter hensigten


  • #6   15. apr 2010 tilføjer lige lidt. vi kender alle reglen med de 3 uger. men igen hvis jeg sælger, omreg jeg altid med køber, idet jeg ikke gider betale 3 ugers forsikring til ham. er ligeglad med den 3 ugers regel. hvis han vil handle blir det sådan smiley

Kommentér på:
om reg af bil

Annonce