{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

gode råd ??? {{forumTopicSubject}}

hvad skal jeg gøre her . har en bil der kommer til at stå stille i lidt over et år . jeg ved godt den ikke har så godt af det men er der nogen ting man kan gøre så det ikke er så slemt for min dejlig lille bil . der er ikke plader på så kan ikke bare trille en tur . ved ikke om i skal vide det men det er en diesel bil.

håber der er nogen der har nogen gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode råd ???
  • #1   15. apr 2010 Bare starte den engang hver anden måned og lad den køre i 10-15 minutter og kør den lidt frem og tilbage, og lad være med at spænde håndbremsen, så tager den som end ikke skade af at stå, min Cab står jo også 6-7 måneder hver vinter uden at blive brugt, bare den står tørt og godt tager den jo ikke skade af det.. smiley

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #2   15. apr 2010 klods den op så dækkene ikke bliver firkantede

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #3   15. apr 2010 sørg for at den er vasket af og poleret der går jo lang tid før den bliver vasket igen og gammelt skidt skal ikke have lov at sætte sig rigtig fast. afhængig af hvor den skal stå skal du overveje hvad du gør ved evt fugt

  • #4   15. apr 2010 ja kan ikke lade hver med at tænke på min brors bil der er kommet muk eller hvordan man staver til det inde i hans bil på rat og sæder .

  • #5   15. apr 2010 Det er fordi den ikke har stået tørt, du skal sørge for den står meget tørt i en opvarmet garage eller lignende.. Eller evt. sætte vinduerne på klem så der kan komme frisk luft ind i bilen.

  • #6   15. apr 2010 i biltema kan man købe sådan en fugt pose , de er virkelig gode til at suge fugt og holde bilen tør . har sådan en i min golf 1 , for den står nemlig bare lige pt (bunden var fyldt med vand og den var meget fugtig inden i) har godt nok taget tæppet ud , men der er intet mug eller noget hverken på sæder , rat eller seler , den har suget alt vandet . . så kan klart anbefale at smide sådan en i bilen ! (man ska lige huske at ha en balje under den pose , hvor vandet kan dryppe i, og den skal slf tømmes nogle gange)

Kommentér på:
gode råd ???

Annonce